d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17647657667677681131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Mar 23 2012 11:03am
Quote (Marcusd0 @ Mar 22 2012 01:11pm)
arch + soul shroud @ support är fan så jävla dåligt så jag vill spy varje gång jag ser low elos som tar ss. :[



Sa jag inte det? fucking soulshroud i varje bild xD
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Mar 23 2012 11:09am
ja men lol kan suga kuk, sjukt less på alla jävla idioter som inte kan ett piss
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Mar 23 2012 11:16am
Vem har högst elo av svenskarna atm?
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Mar 23 2012 11:28am
Quote (Deadlyy @ Mar 23 2012 05:16pm)
Vem har högst elo av svenskarna atm?


lillebror
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 23 2012 11:36am
fan va jag måste bära på low elo games. :S



Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Mar 23 2012 11:42am
Quote (HaLLuXX @ Mar 23 2012 06:28pm)
lillebror


hur mycket har han?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 23 2012 11:42am
Quote (Deadlyy @ 23 Mar 2012 18:42)
hur mycket har han?


kanske 1350 nu.
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Mar 23 2012 11:43am
Quote (Nickeee @ Mar 23 2012 06:42pm)
kanske 1350 nu.


hmh ok, har 1859 själv =/
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 23 2012 11:47am
Quote (Deadlyy @ 23 Mar 2012 18:43)
hmh ok, har 1859 själv =/


jabebot har 9001 hehe.
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Mar 23 2012 11:49am
Quote (Nickeee @ Mar 23 2012 05:36pm)
fan va jag måste bära på low elo games.  :S

http://i.imgur.com/iWWTi.jpg


OHSHIT!!!!
:ph34r:
Go Back To Svenska Topic List
Prev17647657667677681131Next
Add Reply New Topic New Poll