d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17637647657667671131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 21 2012 04:50pm
Äntligen får man vinna ett ranked.

Trots dålig support i början som både auto attackade en jävla massa och samt gjorde q på creeps så vann vi lane mot vayne o blitz. Jag sa dock åt Sona att sluta auto attacka (då hon förstörde last hits) och göra

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 21 2012 04:55pm
Äntligen får man vinna ett ranked.

Trots dålig support i början som både auto attackade en jävla massa och samt gjorde q på creeps så vann vi lane mot vayne o blitz. Jag sa dock åt Sona att sluta auto attacka (då hon förstörde last hits) och göra q på fienderna istället.

Renekton vann hårt top, jag vann bot, speciellt i farm. Kennen o amumu var troll som overrated morgana som ett djur, sa att hon var sjukt op och att hennes ulti var bättre än kennens, sonas, amumus ultis... tillsammans. Så även fast jag inte hade SÅ bra team vann vi ändå lol,
de var inte dåliga heller dock, men kunde varit mycket bättre och seriösare också.

Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Mar 21 2012 06:49pm
Spelade på ett smurf acc, fick en noobig sejuani på laget, hon dör 1 gång, kallar mig noob av någon konstig anledning.
Hon börjar raga och säga att jag ska suga min pappas kewk och att jag borde dö irl.
Hon tyckte även att jag borde spränga mitt hus i luften när hela min familj är där inne?
dafuq är felet med folk i det hära spelet? xD
Member
Posts: 162
Joined: Sep 13 2010
Gold: 0.00
Mar 22 2012 04:29am
Quote (Litttle_Brother @ Mar 22 2012 12:50am)
Äntligen får man vinna ett ranked.

Trots dålig support i början som både auto attackade en jävla massa och samt gjorde q på creeps så vann vi lane mot vayne o blitz. Jag sa dock åt Sona att sluta auto attacka (då hon förstörde last hits) och göra

http://i.imgur.com/2sJ2G.jpg


Yi builden är ju idotsäker
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Mar 22 2012 06:10am
Quote (Litttle_Brother @ Mar 21 2012 10:55pm)
Äntligen får man vinna ett ranked.

Trots dålig support i början som både auto attackade en jävla massa och samt gjorde q på creeps så vann vi lane mot vayne o blitz. Jag sa dock åt Sona att sluta auto attacka (då hon förstörde last hits) och göra q på fienderna istället.

Renekton vann hårt top, jag vann bot, speciellt i farm. Kennen o amumu var troll som overrated morgana som ett djur, sa att hon var sjukt op och att hennes ulti var bättre än kennens, sonas, amumus ultis... tillsammans. Så även fast jag inte hade SÅ bra team vann vi ändå lol,
de var inte dåliga heller dock, men kunde varit mycket bättre och seriösare också.

http://i.imgur.com/2sJ2G.jpg


low elo
Member
Posts: 205,307
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 22 2012 07:11am
Quote (Litttle_Brother @ 21 Mar 2012 23:55)
Äntligen får man vinna ett ranked.

Trots dålig support i början som både auto attackade en jävla massa och samt gjorde q på creeps så vann vi lane mot vayne o blitz. Jag sa dock åt Sona att sluta auto attacka (då hon förstörde last hits) och göra q på fienderna istället.

Renekton vann hårt top, jag vann bot, speciellt i farm. Kennen o amumu var troll som overrated morgana som ett djur, sa att hon var sjukt op och att hennes ulti var bättre än kennens, sonas, amumus ultis... tillsammans. Så även fast jag inte hade SÅ bra team vann vi ändå lol,
de var inte dåliga heller dock, men kunde varit mycket bättre och seriösare också.

http://i.imgur.com/2sJ2G.jpg


arch + soul shroud @ support är fan så jävla dåligt så jag vill spy varje gång jag ser low elos som tar ss. :[
Member
Posts: 162
Joined: Sep 13 2010
Gold: 0.00
Mar 22 2012 07:30am
Quote (HaLLuXX @ Mar 22 2012 02:10pm)
low elo


http://www.youtube.com/watch?v=j6dctJAiKuE

This post was edited by kaptenen on Mar 22 2012 07:31am
Member
Posts: 205,307
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 22 2012 02:10pm
LULULULULULULULULUCAWCAWCWACWACWCAWCAWCAW
Member
Posts: 3,999
Joined: Dec 19 2009
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 22 2012 02:36pm
dat elo robin, real terror
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 22 2012 04:03pm
FUUUUUUUUUU -.-
Eb team som focusar amumu genom HELA GAMET och en ad (!!!!!!!!!) ez mid som ger swain en 6 0 ledning innan 10 min

hatar denna elon -.-





This post was edited by 031 on Mar 22 2012 04:05pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev17637647657667671131Next
Add Reply New Topic New Poll