Äntligen får man vinna ett ranked.
Trots dålig support i början som både auto attackade en jävla massa och samt gjorde q på creeps så vann vi lane mot vayne o blitz. Jag sa dock åt Sona att sluta auto attacka (då hon förstörde last hits) och göra q på fienderna istället.
Renekton vann hårt top, jag vann bot, speciellt i farm. Kennen o amumu var troll som overrated morgana som ett djur, sa att hon var sjukt op och att hennes ulti var bättre än kennens, sonas, amumus ultis... tillsammans. Så även fast jag inte hade SÅ bra team vann vi ändå lol,
de var inte dåliga heller dock, men kunde varit mycket bättre och seriösare också.
