Quote (x17 @ 24 Mar 2015 11:11)
Haha jag skojade bara, DNP är ett rent gift. Ingenting att någonsin röra. Däremot vågar jag nog påstå att på rätt dos, finns det inget som slår det när det kommer till att tappa kilon. JÄVLAR så effektivt det är (inte testat själv men har vänner som gjort).
"efedrin eller winnar" whuut? Det är ju två helt olika saker och fyller två helt olika funktioner, lol...
Ett tips är ju att inte lyssna på okunniga människor (din chef), om du nu skulle bestämma dig för att dra en kur. (Jag är inte lika dömande som andra, jag tycker att man har rätten att göra vad fan man vill. Så länge man vet vad det är man håller på med).
E: Sen om det verkligen är smart att hoppa på en kur utan "anledning". Det är en helt annan femma, det är upp till var och en.
Jag har inte tänkt att börja kura någonting, och kom på vid edit vad du menade, och ja det är ett rent gift som jag aldrig någonsin skulle peta på med ett metspö ens en gång.
Dock är ju både winostrol och efedrin effektivt vid viktminskning men på olika sett, winnar är dessutom inte jättepopulärt för lever och leder
e: och är det av någon anledning som jag skulle kura så är det för massökning och inte för att torka ut kroppen eller gå ner i vikt.
Quote (PlaaD @ 22 Mar 2015 18:20)
RIP
TFW börja preppa utan någon som helst anledning.
Måste ju se bra ut

j/k
This post was edited by Yllegarnet on Mar 24 2015 12:05pm