d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17597607617627631131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 15 2012 03:47pm
Quote (Litttle_Brother @ 15 Mar 2012 22:37)
Vilket lag vinner? Om man räknar hjälte/lag-uppsättnings vis.

Postar end screen när de e slut.

http://i.imgur.com/JxZpG.png


Ditt lag har starkare teamfights, dom har mer single target för för att ta ut någon tidigt i en fight.
Beror på hur alla spelar, blir dom för fredade förlorar ni, annars bör ni vinna utan större problem.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 15 2012 04:16pm
Quote (Nickeee @ 15 Mar 2012 22:47)
Ditt lag har starkare teamfights, dom har mer single target för för att ta ut någon tidigt i en fight.
Beror på hur alla spelar, blir dom för fredade förlorar ni, annars bör ni vinna utan större problem.


;)

Shacon var bra, riven slaktade irelia top också.


Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Mar 17 2012 05:46am
Quote (Litttle_Brother @ Mar 15 2012 10:16pm)
;)

Shacon var bra, riven slaktade irelia top också.


http://i.imgur.com/2nyFA.jpg



Pick kassadin! kassadin is op! ive never played him, but ive heard hes op so if you let mee try to play him for the first time in ranked sure wee have a free win! Classic xD 90% av alla kassadins failar serriöst


På varje bild du lägger upp har supporten köpt soul shroud eller vad det heter xD O.o wtf

This post was edited by LinkToMyProfile on Mar 17 2012 05:47am
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Mar 17 2012 06:44am
Lanewick är ju seriöst OP. cant die
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 17 2012 06:47am
Quote (Errorz @ 17 Mar 2012 12:44)
Lanewick är ju seriöst OP. cant die


garen dödar allt. ww kan suga penis.
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Mar 17 2012 06:53am
Quote (eviilution @ 17 Mar 2012 14:47)
garen dödar allt. ww kan suga penis.


ww dödar allt. garen kan suga penis
Member
Posts: 5,810
Joined: Aug 30 2008
Gold: Locked
Mar 17 2012 08:50am
jag o min polare har spelat en hel del rankat men nu när vår 3e spelare har blivit för inaktiv letar vi efter en ny spelare. vi är okej spelare men inga proffs. vi ligger på bronz atm. hör av er =) vi spealr på EU NE. ign = hitkazique. dra ett pm ingame eller här på jsp :)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 17 2012 11:39am
Quote (Kazique @ 17 Mar 2012 15:50)
jag o min polare har spelat en hel del rankat men nu när vår 3e spelare har blivit för inaktiv letar vi efter en ny spelare. vi är okej spelare men inga proffs. vi ligger på bronz atm. hör av er =)  vi spealr på EU NE. ign = hitkazique. dra ett pm ingame eller här på jsp :)


ingen spelar eu ne hehe
sen spelar ingen 3v3 heller för den delen hehe :D:D

This post was edited by Nickeee on Mar 17 2012 11:40am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 17 2012 12:31pm
Quote (Nickeee @ 17 Mar 2012 18:39)
ingen spelar eu ne hehe
sen spelar ingen 3v3 heller för den delen hehe :D:D


Jag spelar 3v3 pga kung B)


Dock inte east.
Member
Posts: 3,999
Joined: Dec 19 2009
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 17 2012 05:59pm
Quote (Litttle_Brother @ 15 Mar 2012 23:16)
;)

Shacon var bra, riven slaktade irelia top också.


http://i.imgur.com/2nyFA.jpg


dat irelia build
dat caitlyn build
dat soraka build

dat elo

real terror
Go Back To Svenska Topic List
Prev17597607617627631131Next
Add Reply New Topic New Poll