Quote (LorveN @ 27 Mar 2014 16:47)
Djurgården vinner hemma men förlorar borta. Känns som ett mönster, men å andra sidan betyder det ju också att man inte behöver vara nervös ikväll...

Bra drag, förresten! Bäst i (hockey)världen!
Lät kasst i tvn, hade jag inte vetat vad ni sjöng hade jag inte haft nån aning om vad ni sjöng om.

Förutom VI ÄR INTE AIK.. och så svarade man i hemmasoffan med JA NI ÄR INTE AIK!
För AIKs del knipa sista halmstrået idag o önska sig en mirakel... haha.. Aja så länge ni inte går upp så.