d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2013
Prev1757677787996Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 22 2014 11:50am
Quote (berhemuli @ Mar 20 2014 02:24pm)
Hahahahha jag kollade på den där bilden som fan tidigare när jag garvade åt snubben. Men missade totalt att reinfeldt satt där :D hahaha...


Reinfeldt ser så jävla risig ut på den där bilden lol
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 23 2014 01:34pm
Aja.. hej ha! Here we come!
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Mar 23 2014 02:26pm
Quote (berhemuli @ Mar 23 2014 08:34pm)
Aja.. hej ha! Here we come!


Derbyn iallafall! xD
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Mar 24 2014 04:06am
Quote (berhemuli @ 23 Mar 2014 20:34)
Aja.. hej ha! Here we come!


Ja jävlar, det kommer bli bra drag i nästa års HA iaf. Självklart lite tråkigt att inget stockholmslag ligger i högsta serien (där de hör hemma), men som litet ljus i mörkret ligger de iaf inte i varsin.

Såg förresten att Frazze fick sparken - surprise!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 24 2014 09:57am
Quote (LorveN @ 24 Mar 2014 12:06)
Ja jävlar, det kommer bli bra drag i nästa års HA iaf. Självklart lite tråkigt att inget stockholmslag ligger i högsta serien (där de hör hemma), men som litet ljus i mörkret ligger de iaf inte i varsin.

Såg förresten att Frazze fick sparken - surprise!


För sent agerat.. aja måste vinna derbyt imorrn. Prestige o en sista minichans
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Mar 24 2014 10:04am
Quote (berhemuli @ 24 Mar 2014 16:57)
För sent agerat.. aja måste vinna derbyt imorrn. Prestige o en sista minichans


Ja, förloraren imorgon blir definitivt avhängd. Om det inte hade varit så uppenbart att båda lagen ändå inte har någon chans så hade det kunnat vara rekordderbyångest för de senaste tio åren. (Det var mer nervöst med fotbollsderbyn under Djurgårdens guldår i början av 2000-talet, när segrar faktiskt kunde innebära guld) :)

This post was edited by LorveN on Mar 24 2014 10:04am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 25 2014 04:33pm
Bra matchdag.
Djurgården vinner
City vinner
Bayern vinner

Lite småtråkigt att München redan har vunnit ligan sedan länge sen dock...

This post was edited by PlaaD on Mar 25 2014 04:34pm
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Mar 27 2014 08:47am
Djurgården vinner hemma men förlorar borta. Känns som ett mönster, men å andra sidan betyder det ju också att man inte behöver vara nervös ikväll... ;)

Bra drag, förresten! Bäst i (hockey)världen!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 27 2014 08:53am
Quote (LorveN @ 27 Mar 2014 16:47)
Djurgården vinner hemma men förlorar borta. Känns som ett mönster, men å andra sidan betyder det ju också att man inte behöver vara nervös ikväll... ;)

Bra drag, förresten! Bäst i (hockey)världen!


Lät kasst i tvn, hade jag inte vetat vad ni sjöng hade jag inte haft nån aning om vad ni sjöng om. :D Förutom VI ÄR INTE AIK.. och så svarade man i hemmasoffan med JA NI ÄR INTE AIK!

För AIKs del knipa sista halmstrået idag o önska sig en mirakel... haha.. Aja så länge ni inte går upp så.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 27 2014 12:08pm
Jag hoppas gnaget OCH djugården åker ur

hade varit ganska ball att ha alla Sthlmslagen i samma serie
Go Back To Svenska Topic List
Prev1757677787996Next
Add Reply New Topic New Poll