☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev
1
75
76
77
78
79
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 5598
Replies: 999
Track Topic
Ranchi
Member
Posts: 9,062
Joined: Oct 31 2006
Gold
:
35.00
#761
Dec 2 2009 10:32am
Quote (Goss3N @ Dec 2 2009 11:37am)
http://lexin.nada.kth.se/sve-sve.html
Hjälpte inte
ZippYz
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold
:
93.00
Warn: 100%
#762
Dec 2 2009 10:33am
Quote (SCXiao @ Dec 2 2009 05:31pm)
Jag vill förstöra ditt 13.37 , men inte mitt 500.00
my 13.37 is indestructible. ''Zoded''
Invite
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold
:
3.51
Warn: 10%
#763
Dec 2 2009 10:34am
Quote (ZippYz @ Dec 2 2009 04:33pm)
my 13.37 is indestructible. ''Zoded''
då tar ja dina 13.37 i cuben med hel+scroll :L
NR1
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
14.53
Trader:
Trusted
#764
Dec 2 2009 10:37am
Quote (PsY @ 2 Dec 2009 17:34)
då tar ja dina 13.37 i cuben med hel+scroll :L
skicka honom 0.02 så har han helt ugly fg och kan inte göra nått åt de!
ZippYz
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold
:
93.00
Warn: 100%
#765
Dec 2 2009 10:38am
Quote (RistVaLL @ Dec 2 2009 05:37pm)
skicka honom 0.02 så har han helt ugly fg och kan inte göra nått åt de!
Warn borta om ca 15 dagar ;)^
Simun
, ZippYz
oh no, ze fg ruiner.
This post was edited by ZippYz on Dec 2 2009 10:38am
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#766
Dec 2 2009 10:42am
Quote (PsY @ Dec 2 2009 04:34pm)
då tar ja dina 13.37 i cuben med hel+scroll :L
fungerar inte, det är zodbugg
Marcusd0
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#767
Dec 2 2009 10:56am
Quote (Svartermetalisk @ 2 Dec 2009 18:42)
fungerar inte, det är zodbugg
Ofc
ZippYz
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold
:
93.00
Warn: 100%
#768
Dec 2 2009 11:09am
Quote (Svartermetalisk @ Dec 2 2009 05:42pm)
fungerar inte, det är zodbugg
Precis.
fake e; En speciell zodbugg. Mina leet fgs tar gärna emot 10+ fgs, men inte under
Marcusd0
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#769
Dec 2 2009 11:11am
Quote (ZippYz @ 2 Dec 2009 19:09)
Precis.
fake e; En speciell zodbugg. Mina leet fgs tar gärna emot 10+ fgs, men inte under
9.99 deal
ZippYz
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold
:
93.00
Warn: 100%
#770
Dec 2 2009 11:24am
Quote (Marcusd0 @ Dec 2 2009 06:11pm)
9.99 deal
oh noes. dont do dat!
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
75
76
77
78
79
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact