d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev17576777879100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,062
Joined: Oct 31 2006
Gold: 35.00
Dec 2 2009 10:32am
Quote (Goss3N @ Dec 2 2009 11:37am)


Hjälpte inte :P
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 2 2009 10:33am
Quote (SCXiao @ Dec 2 2009 05:31pm)
Jag vill förstöra ditt 13.37 , men inte mitt 500.00 :cry:


my 13.37 is indestructible. ''Zoded''
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 2 2009 10:34am
Quote (ZippYz @ Dec 2 2009 04:33pm)
my 13.37 is indestructible. ''Zoded''


då tar ja dina 13.37 i cuben med hel+scroll :L :)
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Dec 2 2009 10:37am
Quote (PsY @ 2 Dec 2009 17:34)
då tar ja dina 13.37 i cuben med hel+scroll :L :)


skicka honom 0.02 så har han helt ugly fg och kan inte göra nått åt de!
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 2 2009 10:38am
Quote (RistVaLL @ Dec 2 2009 05:37pm)
skicka honom 0.02 så har han helt ugly fg och kan inte göra nått åt de!


Warn borta om ca 15 dagar ;)^

Simun, ZippYz

oh no, ze fg ruiner.

This post was edited by ZippYz on Dec 2 2009 10:38am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 2 2009 10:42am
Quote (PsY @ Dec 2 2009 04:34pm)
då tar ja dina 13.37 i cuben med hel+scroll :L :)


fungerar inte, det är zodbugg
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 2 2009 10:56am
Quote (Svartermetalisk @ 2 Dec 2009 18:42)
fungerar inte, det är zodbugg


Ofc :O
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 2 2009 11:09am
Quote (Svartermetalisk @ Dec 2 2009 05:42pm)
fungerar inte, det är zodbugg


Precis.


fake e; En speciell zodbugg. Mina leet fgs tar gärna emot 10+ fgs, men inte under :angry:
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 2 2009 11:11am
Quote (ZippYz @ 2 Dec 2009 19:09)
Precis.


fake e; En speciell zodbugg. Mina leet fgs tar gärna emot 10+ fgs, men inte under :angry:


9.99 deal
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 2 2009 11:24am
Quote (Marcusd0 @ Dec 2 2009 06:11pm)
9.99 deal


oh noes. dont do dat!
Go Back To Svenska Topic List
Prev17576777879100Next
Closed New Topic New Poll