Quote (Svartermetalisk @ Tue, 13 Oct 2009, 15:28)
Frank på halvlitersburkar är en odödlig klassiker
Så rätt

Jag anser mig själv som energidrycks-vetarn

Franks är easy en av dem bästa, billig också jämfört med t ex Redbull.
Franks är sur i smaken och jävligt god

En annan söt energidryck som är god är "Shark", den diggar jag.