☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> == League Of Legends ==
Prev
1
75
76
77
78
79
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 225824
Replies: 11306
Track Topic
LinkToMyProfile
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold
:
0.01
#761
Dec 30 2010 11:23am
Quote (eWaste @ Dec 30 2010 03:57pm)
Cassiopeia e rätt kul o spela faktiskt =)
aa fan hon e nice. mitt bästa med henne änn så länge på 3 games är 14/4/x hon är grymt skön att gå mid med.
This post was edited by LinkToMyProfile on Dec 30 2010 11:25am
swewik
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold
:
413.65
#762
Dec 30 2010 11:30am
omg... 2st games på rad nu när laget har surrendat på 25min -.-'
vill ju ha daily winn
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#763
Dec 30 2010 11:35am
Quote (LinkToMyProfile @ 30 Dec 2010 18:23)
aa fan hon e nice. mitt bästa med henne änn så länge på 3 games är 14/4/x hon är grymt skön att gå mid med.
Hade 6/0 förut lolz
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#764
Dec 30 2010 11:41am
Quote (swewik @ 30 Dec 2010 16:49)
så jävla tråkigt att köra med en gubbe hela tiden...
e:men du verkar pwna me kennen x)
han e spanskt troll, så han förstår ej vad du säger
Han e okej med kennen men han stealar mycket och har tur också ^^
ImLiljj
Member
Posts: 3,999
Joined: Dec 19 2009
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#765
Dec 30 2010 11:48am
Quote (swewik @ 30 Dec 2010 16:49)
så jävla tråkigt att köra med en gubbe hela tiden...
e:men du verkar pwna me kennen x)
lol nab, those where my first games with him
x)
(im not like marcusd0 than only plays karthus)
swewik
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold
:
413.65
#766
Dec 30 2010 11:50am
Quote (Litttle_Brother @ Dec 30 2010 05:41pm)
han e spanskt troll, så han förstår ej vad du säger
Han e okej med kennen men han stealar mycket och har tur också ^^
translate google? daaaaa
tur e en del av skillsen
ImLiljj
Member
Posts: 3,999
Joined: Dec 19 2009
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#767
Dec 30 2010 11:54am
Quote (swewik @ 30 Dec 2010 18:50)
translate google? daaaaa
tur e en del av skillsen
so i have luck with him 24/7?
nah dude, i just pro
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#768
Dec 30 2010 11:55am
Quote (swewik @ 30 Dec 2010 18:50)
translate google? daaaaa
tur e en del av skillsen
Det är ju sådär + han e för lat.
Han frågar mig istället på msn hela tiden.
swewik
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold
:
413.65
#769
Dec 30 2010 12:02pm
Quote (Litttle_Brother @ Dec 30 2010 05:55pm)
Det är ju sådär + han e för lat.
Han frågar mig istället på msn hela tiden.
-.-'
de är ju minst lika jobbigt
GAME NU
ImLiljj
Member
Posts: 3,999
Joined: Dec 19 2009
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#770
Dec 30 2010 12:09pm
Quote (swewik @ 30 Dec 2010 19:02)
-.-'
de är ju minst lika jobbigt
GAME NU
i pro, add me
FranceSucks
true story.
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
75
76
77
78
79
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact