d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev17576777879329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 26 2010 08:09pm
Hmm unrated games.. Kan man leavea dom utan att få % leave? Vill se om allt fortfarande är svart för mig :P
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Mar 27 2010 04:24am
Fuck va nice nya HoN är :o för alla som inte funkar så funkade för mig att instalera om hela HoN :D
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 27 2010 05:06am
Quote (Makta @ Mar 27 2010 02:09am)
Hmm unrated games.. Kan man leavea dom utan att få % leave? Vill se om allt fortfarande är svart för mig :P


Nope, du får fortfarande en leave. Om de inte har patchat det dvs.
Member
Posts: 558
Joined: Nov 19 2003
Gold: 150.91
Mar 29 2010 12:23am
Efter 20 matcher Matchmaking..

i mer än 50% av matcherna så spelade ena laget 4vs5
Folk droppar gamet om det går dåligt för dem.
Psr är alltifrån 1010-1900 och totallt slumpvis i mm (eftersom det är baserat på din mm rating)
tunt med supportklasser
Wards, couriers. ye right..
Din enda chans att vinna med dinna 1200psr team mates är att gå mid utan courier och hoppas dina andra lanes inte feedar.
Har expanderat min banlist med det fyrdubbla.

Era tankegångar ?
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 29 2010 04:10am
Quote (tempo22 @ Mar 29 2010 06:23am)
Efter 20 matcher Matchmaking..

i mer än 50% av matcherna så spelade ena laget 4vs5
Folk droppar gamet om det går dåligt för dem.
Psr är alltifrån 1010-1900 och totallt slumpvis i mm (eftersom det är baserat på din mm rating)
tunt med supportklasser
Wards, couriers. ye right..
Din enda chans att vinna med dinna 1200psr team mates är att gå mid utan courier och hoppas dina andra lanes inte feedar.
Har expanderat min banlist med det fyrdubbla.

Era tankegångar ?


Spelade bara en MM, end of story.
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Mar 29 2010 04:15am
Quote (tempo22 @ 29 Mar 2010 07:23)
Mycket snack

Era tankegångar ?


Skaffa lite vänner att spela tillsammans med och bli samspelta. Då lovar jag dig att det kommer se annorlunda ut.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Mar 29 2010 04:22am
Quote (tempo22 @ 29 Mar 2010 06:23)
Efter 20 matcher Matchmaking..

i mer än 50% av matcherna så spelade ena laget 4vs5
Folk droppar gamet om det går dåligt för dem.
Psr är alltifrån 1010-1900 och totallt slumpvis i mm (eftersom det är baserat på din mm rating)
tunt med supportklasser
Wards, couriers. ye right..
Din enda chans att vinna med dinna 1200psr team mates är att gå mid utan courier och hoppas dina andra lanes inte feedar.
Har expanderat min banlist med det fyrdubbla.

Era tankegångar ?


Du beskrev just majoriteten av mina games, bland annat en av anledningarna för att jag ragequitar hela tiden
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 29 2010 04:25am
Quote (tempo22 @ Mar 29 2010 07:23am)
Efter 20 matcher Matchmaking..

i mer än 50% av matcherna så spelade ena laget 4vs5
Folk droppar gamet om det går dåligt för dem.
Psr är alltifrån 1010-1900 och totallt slumpvis i mm (eftersom det är baserat på din mm rating)
tunt med supportklasser
Wards, couriers. ye right..
Din enda chans att vinna med dinna 1200psr team mates är att gå mid utan courier och hoppas dina andra lanes inte feedar.
Har expanderat min banlist med det fyrdubbla.

Era tankegångar ?


Det är pub, du kan aldrig räkna med att folk går kurir / wards / spelar support om det behövs ofc kommer dina teammates picka 4 carries det är därför du tar hand om supporten om du vill kicka ass
Member
Posts: 558
Joined: Nov 19 2003
Gold: 150.91
Mar 29 2010 04:38am
Quote (Disturbedxx @ Mar 29 2010 10:15am)
Skaffa lite vänner att spela tillsammans med och bli samspelta. Då lovar jag dig att det kommer se annorlunda ut.


matchmaking vi snackar om inte public, men jag förstår vad du menar ;)
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Mar 29 2010 11:55am
efter 7-8 förluster i rad tänkte jag fan inte conceda denna :S vi var nära på att ge upp efter 1 timma när magebane var op som fan -.- ingen kunde ta han, hans gear han hade i slutet hade han på lvl 20 när vi andra var 16-17..
tog det i slutändan ändå :D

var väldigt jämnt och kul att spela dock, lite ny med sandwraith men de löste sig :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev17576777879329Next
Add Reply New Topic New Poll