d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Bildtråden > Släng In Dina Kameraskapelser
Prev17576777879138Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Dec 18 2010 12:16pm
Quote (R4mses @ Dec 18 2010 06:09pm)
kan du inte smygfota lite småbrudar istället?


:wallbash:
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Dec 18 2010 12:16pm
Quote (ankiie @ Dec 18 2010 06:16pm)
:wallbash:


??????????????????????
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 18 2010 12:18pm


Före/Efter

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 18 2010 01:35pm
Hehe, tråklördag + foto = en bättre lördag :P





This post was edited by hestJaevel on Dec 18 2010 01:36pm
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 18 2010 01:37pm
Quote (hestJaevel @ 18 Dec 2010 18:48)
adobe photoshop lightroom.

Jag redigerar inte speciellt mycket dock :)


Mindre du behöver redigera = pro bild tagen
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 18 2010 01:38pm
Quote (Marcusd0 @ 18 Dec 2010 20:37)
Mindre du behöver redigera = pro bild tagen


Visst äre så :D

Det jag gör är möjligtvis fixa till ljuset lite i efterhand :P

Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Dec 18 2010 05:16pm


Känner mig som en såndär fjortisbrud som tror att hon kan fota bara för att hon tar närbilder på saker och ting :lol:
Tagen med mobilen för övrigt.

This post was edited by Alphabetz on Dec 18 2010 05:16pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 20 2010 05:54pm
Jag bläddrar igenom bilder jag tagit i år. Och jag hittade en från i maj som jag missat helt.. Jag piffade till den lite snabbt.. Inte många knapptryck där inte.. Men här är bilden =)


Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 21 2010 04:26am
Quote (hestJaevel @ 21 Dec 2010 00:54)
Jag bläddrar igenom bilder jag tagit i år. Och jag hittade en från i maj som jag missat helt.. Jag piffade till den lite snabbt.. Inte många knapptryck där inte.. Men här är bilden =)


http://images4.bilddagboken.se/44/_u8/_u4/_u3/_u2/_u5/u843256/f/o/c9d045dabd6fdb1f64a2213fad5051854425b458a6c21458bce6f6a69345fda8.jpg


Åhhh, blev man ju inte sugen på vår bara för det :(
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Dec 22 2010 05:21am
Quote (hestJaevel @ 21 Dec 2010 00:54)
Jag bläddrar igenom bilder jag tagit i år. Och jag hittade en från i maj som jag missat helt.. Jag piffade till den lite snabbt.. Inte många knapptryck där inte.. Men här är bilden =)


http://images4.bilddagboken.se/44/_u8/_u4/_u3/_u2/_u5/u843256/f/o/c9d045dabd6fdb1f64a2213fad5051854425b458a6c21458bce6f6a69345fda8.jpg


Dra åt helvete Fille, jävlar vad fin ^_^
Go Back To Svenska Topic List
Prev17576777879138Next
Add Reply New Topic New Poll