Quote (Ez4Real @ 15 Mar 2012 14:11)
nu tycker jag att vi lugnar ner oss och spelar lite lol. im back boyzzzzzzz ca 3 månaders brake från lol och nu är jag tilbaka tihihihihi ngn som vill spela :D?
lies, du har ju inte alls haft en break. du har ju lirat denna veckan...
Quote (orvars @ 15 Mar 2012 17:25)
visst
VEMÄRRE