Quote (LinkToMyProfile @ 14 Mar 2012 05:09)
Solo que är 1 vs 9, ibland får man upp hoppet när någon blir feedad i lane, men sen när det kommer till team fight förstår man att dom inte har en aning om vad dom skall göra. Hur svårt kan det vara att spela detta spelet? piss kuk helvetes jävla hor spel. folk är ju för helvete helt jävla fittigt horigt efterblivna jävla hor ungar. Så nu har man ragat lite. Dom lämmnar ju om man gör det ingame så får göra det här. Sympati?
Gillar att du har börjat överdriva lika mycket som Marcus
