d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17577587597607611131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Mar 12 2012 09:40am
Quote (Errorz @ Mar 12 2012 05:04pm)
Hyena warwick eller Firefang warwick?


firefang

inte hyena dude
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Mar 13 2012 10:09pm
Solo que är 1 vs 9, ibland får man upp hoppet när någon blir feedad i lane, men sen när det kommer till team fight förstår man att dom inte har en aning om vad dom skall göra. Hur svårt kan det vara att spela detta spelet? piss kuk helvetes jävla hor spel. folk är ju för helvete helt jävla fittigt horigt efterblivna jävla hor ungar. Så nu har man ragat lite. Dom lämmnar ju om man gör det ingame så får göra det här. Sympati?

This post was edited by LinkToMyProfile on Mar 13 2012 10:12pm
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 14 2012 04:06am
det är okej Robin, kom till göte central runt 2 så får du en kram : )
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 14 2012 09:22am
Quote (eviilution @ Mar 14 2012 11:06am)
det är okej Robin, kom till göte central runt 2 så får du en kram :  )


fuuuuuuuuu missade dig med 2h -.-
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 14 2012 01:46pm
Quote (031 @ 14 Mar 2012 15:22)
fuuuuuuuuu missade dig med 2h -.-


tihi :) Min vän köpte en bmv e60 m5 av ett pokerproffs.

http://www.manualguidepdf.com/images/BMW-E60-M5.jpg

This post was edited by eviilution on Mar 14 2012 01:46pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 14 2012 02:02pm
Quote (LinkToMyProfile @ 14 Mar 2012 05:09)
Solo que är 1 vs 9, ibland får man upp hoppet när någon blir feedad i lane, men sen när det kommer till team fight förstår man att dom inte har en aning om vad dom skall göra. Hur svårt kan det vara att spela detta spelet? piss kuk helvetes jävla hor spel. folk är ju för helvete helt jävla fittigt horigt efterblivna jävla hor ungar. Så nu har man ragat lite. Dom lämmnar ju om man gör det ingame så får göra det här. Sympati?


Gillar att du har börjat överdriva lika mycket som Marcus :D
Member
Posts: 205,321
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 14 2012 02:27pm
Quote (Litttle_Brother @ 14 Mar 2012 21:02)
Gillar att du har börjat överdriva lika mycket som Marcus :D


4v6 är det typ varje gång. Några 3v6/7 B)
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 15 2012 07:11am
nu tycker jag att vi lugnar ner oss och spelar lite lol. im back boyzzzzzzz ca 3 månaders brake från lol och nu är jag tilbaka tihihihihi ngn som vill spela :D?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 15 2012 09:48am
Quote (Ez4Real @ 15 Mar 2012 14:11)
nu tycker jag att vi lugnar ner oss och spelar lite lol. im back boyzzzzzzz ca 3 månaders brake från lol och nu är jag tilbaka  tihihihihi ngn som vill spela :D?


:D:D:D:D nej
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Mar 15 2012 10:25am
Quote (Ez4Real @ 15 Mar 2012 15:11)
nu tycker jag att vi lugnar ner oss och spelar lite lol. im back boyzzzzzzz ca 3 månaders brake från lol och nu är jag tilbaka  tihihihihi ngn som vill spela :D?


visst
Go Back To Svenska Topic List
Prev17577587597607611131Next
Add Reply New Topic New Poll