Quote (mardiorama @ 23 Mar 2010 20:39)
27 april har jag både teori och uppkörning
jo, jag kan tänka mig att de faktist är jävligt bra! man har ju dock hört skräckhistorier om folk som tagit 20 lektioner på ett ställe och hört att de är redo för körkort, för att sedan gå till ett annat ställe och höra att minst 10 lektioner behövs innan man är redo.. (ta detta exempel med en nypa salt, men ni fattar väl vinken)
teoriprogrammen är jag dock sugen på att testa. får se om jag betalar lite där för att köra det. funderar också på att ta 1-2 körlektioner bara för att höra vad de tycker om min körning. säger de typ 5 lektioner så avfärdar jag bara.
har ju drygt en månad på mig innan proven så kanske tar och gör det!
okaj, bra att du redan satt datum. det piskar en lite i röven
jo imo så är det så, sen ger de faktiskt väldigt bra tips om saker och ting. fick t ex skitbra instruktioner om hur man fickparkerar idag

jao, får hoppas att du inte råkar ut för det! sen kan du ju göra en bedömning själv när du är redo, eftersom du inte bokar upp med hjälp av körskolan utan som privatist så kan du ju köpa kanske 3-4 dubbellektioner så du hinner snappa upp en del =) du får in spegelrutiner, lär dig en bra vänstersväng i rondell och lite sånt... kanske lite miljöfjams med, men tror inte de är så hårda med det på uppkörningen
jo, tycker det är ett bra inlärningssätt, boken blir lätt mossig när man läser och man tappar lätt. polare som har kuggat 3 gånger, som har koncentrerat sig mest på boken, han är förvisso rätt trög och svårlärd, men iaf

teoriavgiften på den körskolan jag gick på var 800 tror jag, helt klart en rimlig summa om du frågar mig =)
This post was edited by BraSma on Mar 23 2010 01:47pm