Quote (BraSma @ 23 Mar 2010 20:31)
jajamän =)
tackar, du med när det nu blir av!
jo många är av den uppfattningen, men imo så är det bra i fler avseenden, om jag ska tala från egen erfarenhet. de på körskolan har mycket bättre pejl på hur vägverket bedömer, och lär dig därefter. sen så var deras teoriprogram mycket bra för att plugga med också, i princip de frågorna som kom på teoriprovet nu.
därmed inte sagt att det är omöjligt som privatist, program finns ju att köpa, men körningen kan bli lite knas kanske (vet ju förstås inte hur bra din mamma e ;D)
men jag förstår var du menar, de är jävlar i mig inte billiga.. fast jag hade inte den uppfattningen om min körskola direkt, är väldigt nöjd med dem. men har polare som berättar erfarenheter från andra som stämmer överens med det du säger mera ;(
27 april har jag både teori och uppkörning
jo, jag kan tänka mig att de faktist är jävligt bra! man har ju dock hört skräckhistorier om folk som tagit 20 lektioner på ett ställe och hört att de är redo för körkort, för att sedan gå till ett annat ställe och höra att minst 10 lektioner behövs innan man är redo.. (ta detta exempel med en nypa salt, men ni fattar väl vinken)
teoriprogrammen är jag dock sugen på att testa. får se om jag betalar lite där för att köra det. funderar också på att ta 1-2 körlektioner bara för att höra vad de tycker om min körning. säger de typ 5 lektioner så avfärdar jag bara.
har ju drygt en månad på mig innan proven så kanske tar och gör det!