d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17537547557567571131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 7 2012 06:07am
Quote (orvars @ 7 Mar 2012 08:18)
nån som vill lira?


spelar ej med noobs :>

Ska förövrigt se TSM - M5 strax så hinner ej ändå.
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Mar 7 2012 10:14am
Quote (eviilution @ 7 Mar 2012 14:07)
spelar ej med noobs :>

Ska förövrigt se TSM - M5 strax så hinner ej ändå.


när är den? O_o

länka :)
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 7 2012 10:36am
Quote (swewik @ 7 Mar 2012 16:14)
när är den? O_o

länka :)


Är/har varit matcher hela dagen. Googla iem stream så lär du finna.
Member
Posts: 205,323
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 7 2012 12:56pm
Quote (eviilution @ 7 Mar 2012 17:36)
Är/har varit matcher hela dagen. Googla iem stream så lär du finna.


eller kolla på league of legends hemsida/startsida på LoL in game
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 7 2012 02:11pm
Vinsten satt inne hårt med en 0 6 lb som senare afkade pga mäktig rage från hela teamet
Som tur var hade dom 2 junglare (OP Ganks xD) och SIon lämnade, dunno reason
Vayne carry again

Våran första thornmail kom efter 32 min, GG

Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 7 2012 02:17pm
Quote (031 @ 7 Mar 2012 20:11)
Vinsten satt inne hårt med en 0 6 lb som senare afkade pga mäktig rage från hela teamet
Som tur var hade dom 2 junglare (OP Ganks xD) och SIon lämnade, dunno reason
Vayne carry again

Våran första thornmail kom efter 32 min, GG

http://oi44.tinypic.com/29zedr6.jpg


damn jag ligger efter 72elo...
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Mar 7 2012 02:26pm
ANNIKA!?!?!?!??!?!?! Dyrus spelade Sejuani :/ flög in på lol men du var inte inne :(

http://www.own3d.tv/live/37905/Dyrus

Edit, Så var du det PpPPp

This post was edited by LinkToMyProfile on Mar 7 2012 02:27pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 7 2012 02:37pm
Quote (031 @ 7 Mar 2012 21:11)
Vinsten satt inne hårt med en 0 6 lb som senare afkade pga mäktig rage från hela teamet
Som tur var hade dom 2 junglare (OP Ganks xD) och SIon lämnade, dunno reason
Vayne carry again

Våran första thornmail kom efter 32 min, GG

http://oi44.tinypic.com/29zedr6.jpg


Va fan du har ju snart högre elo än mig xD
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 7 2012 02:43pm
Quote (Litttle_Brother @ Mar 7 2012 09:37pm)
Va fan du har ju snart högre elo än mig xD


Och det skulle vara något svårt eller märkligt?

u nab me pro
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Mar 7 2012 02:44pm
Quote (Litttle_Brother @ Mar 7 2012 09:37pm)
Va fan du har ju snart högre elo än mig xD


ja

då är du sämre än söder

pinsamt
Go Back To Svenska Topic List
Prev17537547557567571131Next
Add Reply New Topic New Poll