Quote (031 @ Mar 5 2012 01:25am)
rage > win the game dirr
finns inget bättre än att reta upp folk
När du ragar så är risken 90% att någon går afk/feedar och surrendar 24/7, inte värt det. Sen skall du ju veta att det blir svårare och svårare att bära

Ashe stompar, har börjat använda henne också nu

still undefeated med med henne i s2

spelet går fan ut på, lär dig spela gubbar med löjlig CC maina dom, vinn, och så skall dom helst vara så op som möjligt.
This post was edited by LinkToMyProfile on Mar 5 2012 03:22am