d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17507517527537541131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 4 2012 07:15pm
Eh carried.... again

Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Mar 4 2012 07:16pm
lol 1122...

fy fan

bäraren
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 4 2012 07:18pm
Quote (dej @ Mar 5 2012 02:16am)
lol 1122...

fy fan

bäraren


sagt till d0 att jag kommer ta 2k innan han, jag kommer med sormsteg och han borde känna mitt flåsande i nacken....
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Mar 4 2012 07:18pm
Quote (031 @ Mar 5 2012 02:18am)
sagt till d0 att jag kommer ta 2k innan han, jag kommer med sormsteg och han borde känna mitt flåsande i nacken....


d0 snackar så mycket

han är ju 1700 och har slutat spela för han vet att han inte kommer bli carriad högre
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 4 2012 07:21pm
Quote (dej @ Mar 5 2012 02:18am)
d0 snackar så mycket

han är ju 1700 och har slutat spela för han vet att han inte kommer bli carriad högre


1677 för att vara exakt
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Mar 4 2012 07:21pm
Quote (031 @ Mar 5 2012 02:21am)
1677 för att vara exakt


lol han hade ju 1701 hur länge som helst

han säger att han ragar för mkt för att det ska gå och visst, han ragar mkt. kanske är därför

varje gång han spelar med mig är han en allt-du-kan-äta-buffé
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 4 2012 07:25pm
Quote (dej @ Mar 5 2012 02:21am)
lol han hade ju 1701 hur länge som helst

han säger att han ragar för mkt för att det ska gå och visst, han ragar mkt. kanske är därför

varje gång han spelar med mig är han en allt-du-kan-äta-buffé


rage > win the game dirr
finns inget bättre än att reta upp folk
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Mar 5 2012 03:20am
Quote (031 @ Mar 5 2012 01:25am)
rage > win the game dirr
finns inget bättre än att reta upp folk



När du ragar så är risken 90% att någon går afk/feedar och surrendar 24/7, inte värt det. Sen skall du ju veta att det blir svårare och svårare att bära :P

Ashe stompar, har börjat använda henne också nu :P still undefeated med med henne i s2 :P spelet går fan ut på, lär dig spela gubbar med löjlig CC maina dom, vinn, och så skall dom helst vara så op som möjligt.

This post was edited by LinkToMyProfile on Mar 5 2012 03:22am
Member
Posts: 22,931
Joined: Jul 5 2008
Gold: 5,388.00
Mar 5 2012 06:31am
Quote (031 @ 5 Mar 2012 02:15)
Eh carried.... again

http://oi39.tinypic.com/2w71mrl.jpg


Dig har jag ju på min friendlist Oo :D eller var du ashE?

Jag har jannan på min friendlist ^^

This post was edited by Crazy on Mar 5 2012 06:32am
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 5 2012 06:47am
Quote (Crazy @ Mar 5 2012 01:31pm)
Dig har jag ju på min friendlist Oo :D eller var du ashE?

Jag har jannan på min friendlist ^^


ashe
Go Back To Svenska Topic List
Prev17507517527537541131Next
Add Reply New Topic New Poll