d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev17475767778159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Dec 24 2014 03:00pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 17 Dec 2014 15:13)
Hm ja vilka i swesub har varit snälla i år nu då? ;)  :santa:


Fuck.. :ph34r:
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Dec 26 2014 02:37pm
Gav bort en låda... Så fick aset en kniv.. tymeng
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Dec 26 2014 03:34pm
Quote (MyRus @ 26 Dec 2014 21:37)
Gav bort en låda... Så fick aset en kniv.. tymeng


Typiskt.
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Dec 27 2014 01:56pm
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=71950875&f=226

M9 slaughter säljes för den som är intresserad :)
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold: 0.64
Dec 27 2014 04:56pm
110k för kniven? inte pjåkigt, vad sålde du?
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Dec 27 2014 05:00pm
Quote (EmiJ @ Dec 27 2014 08:56pm)
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=71950875&f=226

M9 slaughter säljes för den som är intresserad :)


Är inte miljonär tyvärr :/
Gz på unboxen tho! Sliter för min första fortf (:
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Dec 27 2014 05:03pm
Quote (Mikob @ Dec 27 2014 11:00pm)
Är inte miljonär tyvärr :/
Gz på unboxen tho! Sliter för min första fortf (:


Fick ett offer på 32k. Funderar på ta det.. Såg en som skulle ha 40k tho.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Dec 27 2014 05:03pm
Quote (EmiJ @ Dec 28 2014 12:03am)
Fick ett offer på 32k. Funderar på ta det..  Såg en som skulle ha 40k tho.


Jävla silver du är som får knivar ^^

Den är värd mer än 32k btw

This post was edited by Orvar on Dec 27 2014 05:03pm
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold: 0.64
Dec 27 2014 05:06pm
Vad ligger 1k fg på för tillfället?
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 29 2014 12:36pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 16 Dec 2014 23:44)
Fick min kniv såld :)
Pellex has sent you 110,000.00 Forum Gold
ty


gz, trodde du inte skulle få sålt den på jsp.

Precis som mina TF2 prylar - http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=71894862&f=92

Ingen kommer någonsin köpa för pixlar för alla är så fattiga @ jsp :c
Go Back To Svenska Topic List
Prev17475767778159Next
Closed New Topic New Poll