Quote (berhemuli @ 18 Mar 2014 10:46)
Angående klack. Vad förväntar du dig. I ramsa valet. Är dessa fotbolls gnagare som dyker upp i dom här matcherna

dock oavsett vae som nu sjungs så gav det bra tryck ^^ och japp klacken var små död tills 1-1 eller ja första perioden var bra. Andra bedrövligt o tredje riktigt bra. Jag har iaf ingen röst kvar. Återkommer till polisinsatsen senare
Nejdå, jag är helt övertygad om att många tog i för kung och fosterland, men som alltid så blir det lätt många klackturister också - och dessa tänder aldrig till om det inte finns en motståndarklack som triggar (om de över huvud taget tänder till dvs).

Jasså, var det stök före/efter matchen också? Har iaf inte läst något om det i tidningen, så du får gärna upplysa! Jag hörde en helikopter cirkla fram till kl 22-23 igår kväll (bor vid Skanstull), antar att den bevakade folk på väg från derbyt.
Dessvärre missar jag hemmaderbyt, jobbet ser till att jag är i Oskarshamn nästa vecka. Tips på sportbarer där emottages tacksamt!

För övrigt: Hur är din syn på AXS som biljettleverantör? Vet inte hur insatt du är i det strul som DIF och Bajen har med dem, men säsongskortsförsäljningen har ju t.ex. legat nere i närmare två månader pga deras strulande. Jag har fortfarande inte fått mina biljetter som jag till och med valde att få som e-biljett. Pinsamt är namnet.
Hur gick det för dig att få biljetter till derbyt, med uthämtning och allt sånt?