d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev174757677781131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Dec 29 2010 07:38pm
idag har jag förlorat mer än dubbla det jag vunnit. Ska nog sluta spela Kennen, i alla fall under solo x_X
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Dec 29 2010 08:16pm
Quote (tOFFELiKastrullen @ 30 Dec 2010 02:38)
idag har jag förlorat mer än dubbla det jag vunnit. Ska nog sluta spela Kennen, i alla fall under solo x_X


haha kennen e bra om du har 1 bra team annars så e han ganska lätt att döda
Member
Posts: 3,999
Joined: Dec 19 2009
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 30 2010 08:22am
ez



inb4 robin gets made.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Dec 30 2010 08:33am
Quote (ImLiljj @ Dec 30 2010 03:22pm)
ez

http://img267.imageshack.us/img267/7589/kennen.jpg

inb4 robin gets made.


feeder -.-
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 30 2010 09:08am
troll games ftw.

Jag (akali) och eve gick samma lane, vi feedade shaco och yii typ 4-5gånger var.
sen när mina teammates insåg att det skulle gå åt helvete så körde jag seriöst, tog ett par kills, följt av en quadra så vi vann.
11-4-10 hade jag när vi vann ;D
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Dec 30 2010 09:19am
Quote (ImLiljj @ 30 Dec 2010 15:22)
ez

http://img267.imageshack.us/img267/7589/kennen.jpg

inb4 robin gets made.


NICE LOOSE DÄR I SLUTET, NOOB





Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Dec 30 2010 09:49am
Quote (ImLiljj @ Dec 30 2010 02:22pm)
ez

http://img267.imageshack.us/img267/7589/kennen.jpg

inb4 robin gets made.


så jävla tråkigt att köra med en gubbe hela tiden...

e:men du verkar pwna me kennen x)

This post was edited by swewik on Dec 30 2010 09:50am
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Dec 30 2010 09:57am
Cassiopeia e rätt kul o spela faktiskt =)
Member
Posts: 205,325
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 30 2010 10:53am
Quote (eWaste @ 30 Dec 2010 17:57)
Cassiopeia e rätt kul o spela faktiskt =)


Japp, drog 10/4/14 precis :)
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Dec 30 2010 11:09am
Quote (Marcusd0 @ Dec 30 2010 05:53pm)
Japp, drog 10/4/14 precis :)


najs =)
Go Back To Svenska Topic List
Prev174757677781131Next
Add Reply New Topic New Poll