Quote (ImLiljj @ Dec 30 2010 02:22pm)
ez
http://img267.imageshack.us/img267/7589/kennen.jpg
inb4 robin gets made.
så jävla tråkigt att köra med en gubbe hela tiden...
e:men du verkar pwna me kennen x)
This post was edited by swewik on Dec 30 2010 09:50am