d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev17475767778329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Mar 25 2010 05:07pm
fan va skööönt and valkyries jävla spjut inte lyser som en lampa <3
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 25 2010 06:08pm
Ger upp :P Fått grafikfel nu och ser bara svart på backen. Suck!.. Fixa går inte heller ;)
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 26 2010 05:56am
skiten ligger nere :(
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Mar 26 2010 06:57am
har inte varit nere för mig en enda gång sen patchen gav crash report :S
Member
Posts: 3,528
Joined: Nov 30 2009
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 26 2010 08:04am
Quote (ImoK @ Mar 26 2010 01:57pm)
har inte varit nere för mig en enda gång sen patchen gav crash report :S


Tror det är lite olika. Jag skulle köra HoN med en polare. Men jag hittade inga games medans han hittade en jävla massa.

Om några dagar så kommer allt fungera perfa

This post was edited by knepig on Mar 26 2010 08:05am
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Mar 26 2010 09:06am
Får hoppas det funkar ikväll, ska lira hon-turnering och vinna lita cash. Blir förövrigt andra gången jag får pengar från att spela detta spel.
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Mar 26 2010 09:09am
du SKA garanterat vinna asså? :D
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Mar 26 2010 09:20am
Quote (ImoK @ 26 Mar 2010 16:09)
du SKA garanterat vinna asså? :D


Ja? Tror inget annat. Vem ska sätta motstånd i den här lilla turnering med kanske 2000 i potten?
Under mina DotA-dagar fanns det fyra, FYRA som var från eskilstuna som var bra. Två som var bättre än mig. En av dem hade flyttat till annan stad. Jag tvivlar starkt att Mind och Suki (som är de andra två) kommer vara med, eller ens vet om turneringen. Om de är med tror jag dem vinner. Vem vet, någon från IT i john bauer kanske har tränat som fan, inte omöjligt, men pengar kommer jag absolut kamma hem (antar att det finns lite pengar för andra och tredjeplats också)
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 26 2010 02:39pm
Quote (Sandman423 @ 26 Mar 2010 16:20)
Ja? Tror inget annat. Vem ska sätta motstånd i den här lilla turnering med kanske 2000 i potten?
Under mina DotA-dagar fanns det fyra, FYRA som var från eskilstuna som var bra. Två som var bättre än mig. En av dem hade flyttat till annan stad. Jag tvivlar starkt att Mind och Suki (som är de andra två) kommer vara med, eller ens vet om turneringen. Om de är med tror jag dem vinner. Vem vet, någon från IT i john bauer kanske har tränat som fan, inte omöjligt, men pengar kommer jag absolut kamma hem (antar att det finns lite pengar för andra och tredjeplats också)


ät en korv av bajs
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 26 2010 04:35pm
Quote (Sandman423 @ Mar 26 2010 03:20pm)
Ja? Tror inget annat. Vem ska sätta motstånd i den här lilla turnering med kanske 2000 i potten?
Under mina DotA-dagar fanns det fyra, FYRA som var från eskilstuna som var bra. Två som var bättre än mig. En av dem hade flyttat till annan stad. Jag tvivlar starkt att Mind och Suki (som är de andra två) kommer vara med, eller ens vet om turneringen. Om de är med tror jag dem vinner. Vem vet, någon från IT i john bauer kanske har tränat som fan, inte omöjligt, men pengar kommer jag absolut kamma hem (antar att det finns lite pengar för andra och tredjeplats också)


Ezkilltown, äre på gamersheaven eller? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAH=
Go Back To Svenska Topic List
Prev17475767778329Next
Add Reply New Topic New Poll