Quote (ImoK @ 26 Mar 2010 16:09)
du SKA garanterat vinna asså?

Ja? Tror inget annat. Vem ska sätta motstånd i den här lilla turnering med kanske 2000 i potten?
Under mina DotA-dagar fanns det fyra, FYRA som var från eskilstuna som var bra. Två som var bättre än mig. En av dem hade flyttat till annan stad. Jag tvivlar starkt att Mind och Suki (som är de andra två) kommer vara med, eller ens vet om turneringen. Om de är med tror jag dem vinner. Vem vet, någon från IT i john bauer kanske har tränat som fan, inte omöjligt, men pengar kommer jag absolut kamma hem (antar att det finns lite pengar för andra och tredjeplats också)