Quote (orvars @ Aug 8 2011 10:51am)
Kan säga att de du snackar om bara är bs. Jag har kontakter inom elitidrott, och killen som äger gymmet har lyft de mesta.
och ifall ni inte skulle tror mig så visst fine

Skämtar du med mig eller?
Vad skulle de göra om du har kontakter inom elit idrott och ifall gymägaren har lyft ballen för att pissa ett par gånger..
Varför tror du dom säljer whey protein utav bara helvete för? Varför tror du att man håller sig till högt protein intag under "deff" för? Jo, för att proteinen hjälper dig att bygga eller hålla muskelmassan.
Kolhydrater -> Energi -> orkar mer -> Lyfter tyngre & med mycket protein -> resultat!
Quote (orvars @ Aug 8 2011 03:53pm)
ja. men jag som är 185 lång ~ vägde ca, 60-63kg för 4-5 månder behövde gå upp i vikt. han sa att kolhydrater gör att man snabbt går upp i vikt. och ja, de gjorde det

jag har tänkt å gå upp till 80kg eller mer, men har tänkt och köra mer med protein nu.
Personen du fråga om viktuppgång, var det han eliten det? isåfall borde han tipsat dig om olivolja / rapsolja. Och klart du gått upp i vikt när du grisbulkar, men hur mycket % av det är muskler? Köp hem en Kaliper mätare för 299 kronor och ge mig % sen =)
This post was edited by Lunuz1 on Aug 9 2011 03:10pm