d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17477487497507511131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 29 2012 10:25am
Quote (Litttle_Brother @ 29 Feb 2012 16:18)
Bra!!!

Nån behöver bära honom! :D


Jag spelar på croxiz, söder på qwert. Vi har doick duo 2 eller 3 games och vunnit : )

This post was edited by eviilution on Feb 29 2012 10:26am
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 29 2012 03:22pm
Quote (eviilution @ Feb 29 2012 05:25pm)
Jag spelar på croxiz, söder på qwert. Vi har doick duo 2 eller 3 games och vunnit : )


4 games och jag har burit alla 4 -.-
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Feb 29 2012 03:30pm
Quote (031 @ 29 Feb 2012 22:22)
4 games och jag har burit alla 4 -.-


dn8 1.4k ty
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 29 2012 03:33pm
Quote (Marcusd0 @ Feb 29 2012 10:30pm)
dn8 1.4k ty


nnty
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 1 2012 09:16am
En kompis tvingade mig spela ett game precis, fattade ingenting och alla blev svinsura. GG
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 1 2012 10:05am
Quote (PlaaD @ 1 Mar 2012 16:16)
En kompis tvingade mig spela ett game precis, fattade ingenting och alla blev svinsura. GG


omg fattade du ingeting?
fan i helvete va arg jag blir. :(((
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Mar 1 2012 10:12am
helvete va less jag är på lol
Member
Posts: 804
Joined: Nov 26 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Mar 1 2012 10:18am
Quote (Skullkraker @ Mar 1 2012 05:12pm)
helvete va less jag är på lol


Vouch
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 1 2012 10:22am
Quote (Nickeee @ 1 Mar 2012 17:05)
omg fattade du ingeting?
fan i helvete va arg jag blir. :(((


Jättetråkigt spel :(
Jag tyckte dota va jättekul, HoN inte så värst men detta va jättetrist :(
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 1 2012 10:26am
Quote (PlaaD @ 1 Mar 2012 17:22)
Jättetråkigt spel :(
Jag tyckte dota va jättekul, HoN inte så värst men detta va jättetrist :(


ok
Go Back To Svenska Topic List
Prev17477487497507511131Next
Add Reply New Topic New Poll