☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> == League Of Legends ==
Prev
1
747
748
749
750
751
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 225869
Replies: 11306
Track Topic
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#7481
Feb 29 2012 10:25am
Quote (Litttle_Brother @ 29 Feb 2012 16:18)
Bra!!!
Nån behöver bära honom!
Jag spelar på croxiz, söder på qwert. Vi har doick duo 2 eller 3 games och vunnit : )
This post was edited by eviilution on Feb 29 2012 10:26am
031
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
638.70
#7482
Feb 29 2012 03:22pm
Quote (eviilution @ Feb 29 2012 05:25pm)
Jag spelar på croxiz, söder på qwert. Vi har doick duo 2 eller 3 games och vunnit : )
4 games och jag har burit alla 4 -.-
Marcusd0
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#7483
Feb 29 2012 03:30pm
Quote (031 @ 29 Feb 2012 22:22)
4 games och jag har burit alla 4 -.-
dn8 1.4k ty
031
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
638.70
#7484
Feb 29 2012 03:33pm
Quote (Marcusd0 @ Feb 29 2012 10:30pm)
dn8 1.4k ty
nnty
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#7485
Mar 1 2012 09:16am
En kompis tvingade mig spela ett game precis, fattade ingenting och alla blev svinsura. GG
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#7486
Mar 1 2012 10:05am
Quote (PlaaD @ 1 Mar 2012 16:16)
En kompis tvingade mig spela ett game precis, fattade ingenting och alla blev svinsura. GG
omg fattade du ingeting?
fan i helvete va arg jag blir. :(((
Skullkraker
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold
:
0.01
#7487
Mar 1 2012 10:12am
helvete va less jag är på lol
Orcgubbe
Member
Posts: 804
Joined: Nov 26 2011
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#7488
Mar 1 2012 10:18am
Quote (Skullkraker @ Mar 1 2012 05:12pm)
helvete va less jag är på lol
Vouch
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#7489
Mar 1 2012 10:22am
Quote (Nickeee @ 1 Mar 2012 17:05)
omg fattade du ingeting?
fan i helvete va arg jag blir. :(((
Jättetråkigt spel
Jag tyckte dota va jättekul, HoN inte så värst men detta va jättetrist
Marcusd0
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#7490
Mar 1 2012 10:26am
Quote (PlaaD @ 1 Mar 2012 17:22)
Jättetråkigt spel
Jag tyckte dota va jättekul, HoN inte så värst men detta va jättetrist
ok
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
747
748
749
750
751
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact