d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17457467477487491131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Feb 26 2012 01:46pm
Quote (Orcgubbe @ Feb 26 2012 08:43pm)
Jag med, jag menar vem fan skulle använda äggklockor för att hålla reda på spawntimers? :D


:-(

är man riktigt snabb och har en röd, blå, lila och en drakfärgad (h3h3) så kan man ju köra
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 26 2012 05:42pm
Standard inom gaming.

Fast i LoL känns det nästan mer som att alla säger att alla är noobs. Även fast de är sämre/bättre/lika bra.

Member
Posts: 205,345
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Feb 27 2012 07:15am
Knulla söder som vanligt i ett ranked och bar varje jävla lane och var 4lvls högre än deras junglare för jag counterjungla som en jävla boss.

Vad händer? Sion mid går och dör lvl1 i torn och säger till motståndarna att dom ska döda han mid (divar hela tiden)...............

Ni som säger ni är fast i elo hell och alla och att jag har tur :p l0l 1700elo är bedrövligt och folk feedar med mening hela tiden, trollpickar nasus support, går afk etc etc..

fu all :3
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 27 2012 08:22am
Quote (Marcusd0 @ Feb 27 2012 01:15pm)
Knulla söder som vanligt i ett ranked och bar varje jävla lane och var 4lvls högre än deras junglare för jag counterjungla som en jävla boss.

Vad händer? Sion mid går och dör lvl1 i torn och säger till motståndarna att dom ska döda han mid (divar hela tiden)...............

Ni som säger ni är fast i elo hell och alla och att jag har tur :p l0l 1700elo är bedrövligt och folk feedar med mening hela tiden, trollpickar nasus support, går afk etc etc..

fu all :3



det äsger du varje gång du spelat ett ranked game xD. Vi borde tracka alla posts haha, låter precis likadant Hehe, dis solo que
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Feb 27 2012 12:30pm
Quote (Marcusd0 @ Feb 27 2012 02:15pm)
Knulla söder som vanligt i ett ranked och bar varje jävla lane och var 4lvls högre än deras junglare för jag counterjungla som en jävla boss.

Vad händer? Sion mid går och dör lvl1 i torn och säger till motståndarna att dom ska döda han mid (divar hela tiden)...............

Ni som säger ni är fast i elo hell och alla och att jag har tur :p l0l 1700elo är bedrövligt och folk feedar med mening hela tiden, trollpickar nasus support, går afk etc etc..

fu all :3


mind=blown
Member
Posts: 205,345
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Feb 27 2012 02:46pm
Quote (dej @ 27 Feb 2012 19:30)
mind=blown


Döda Ahri mid 2ggr ändå, cuz lead singah


e: döda top 1gång
och bot 2ggr. NPPPPPPPPPPPPPP

döda även rammus 1 gång i jungeln och tog hans röda 2ggr.


MAD HERE YEPP

This post was edited by Marcusd0 on Feb 27 2012 02:47pm
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 27 2012 03:03pm
me pro u nab, end of disscusion!

Quote (Marcusd0 @ Feb 27 2012 02:15pm)
Knulla söder som vanligt i ett ranked och bar varje jävla lane och var 4lvls högre än deras junglare för jag counterjungla som en jävla boss.

Vad händer? Sion mid går och dör lvl1 i torn och säger till motståndarna att dom ska döda han mid (divar hela tiden)...............

Ni som säger ni är fast i elo hell och alla och att jag har tur :p l0l 1700elo är bedrövligt och folk feedar med mening hela tiden, trollpickar nasus support, går afk etc etc..

fu all :3



FUUUUUUUUUU!

This post was edited by 031 on Feb 27 2012 03:05pm
Member
Posts: 205,345
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Feb 27 2012 03:07pm
Quote (031 @ 27 Feb 2012 22:03)
me pro u nab, end of disscusion!




FUUUUUUUUUU!


hehehehyyhyhyhehyeheyh
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 27 2012 05:30pm
Ziggs carries the team

Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Feb 28 2012 07:25am
Quote (031 @ Feb 28 2012 12:30am)
Ziggs carries the team

http://oi39.tinypic.com/2hft26s.jpg


snart ikapp teonziw
Go Back To Svenska Topic List
Prev17457467477487491131Next
Add Reply New Topic New Poll