d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17407417427437441131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 23 2012 11:38am
Quote (dej @ 23 Feb 2012 12:58)
har tenta på lördag så kanske lika bra :-(

intentional feeding, wtf! d0 borde vara bannad sju dagar i veckan :-(

kan lvla mitt king rammus-acc lite grand


Bar nickeee tidigare idag med doktor riven....
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Feb 23 2012 11:41am
Quote (eviilution @ Feb 23 2012 06:38pm)
Bar nickeee tidigare idag med doktor riven....


polarn har burit mig i bot games när jag spelar rammus

:-(
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 23 2012 11:42am
Quote (dej @ 23 Feb 2012 17:41)
polarn har burit mig i bot games när jag spelar rammus

:-(


ibland har man ett dåligt game, går ej att undvika...
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Feb 23 2012 11:43am
Quote (eviilution @ Feb 23 2012 06:42pm)
ibland har man ett dåligt game, går ej att undvika...


japp, mitt 1-17-6 leona och 2-13-6 karthus fick mig bannad :-(
Member
Posts: 205,355
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 23 2012 12:16pm
Quote (dej @ 23 Feb 2012 18:43)
japp, mitt 1-17-6 leona och 2-13-6 karthus fick mig bannad :-(


Mitt 50/0/37 mundo game fick mig bannad för jag var för bra.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Feb 23 2012 12:16pm
Quote (Marcusd0 @ Feb 23 2012 07:16pm)
Mitt 50/0/37 mundo game fick mig bannad för jag var för bra.


ja, speciellt när gubben t.o.m. säger att han gör vad han vill
Member
Posts: 205,355
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 23 2012 12:20pm
Quote (dej @ 23 Feb 2012 19:16)
ja, speciellt när gubben t.o.m. säger att han gör vad han vill


top secret :(
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 23 2012 05:06pm
Carried by jungelmumu
Tror våra surrender votes failat 8 ggr eller något ^^

Aniva 0 6
Sona 1 6
Greave 1 6

Men vi lyckades vinna xD

Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 23 2012 06:11pm
Quote (eviilution @ 23 Feb 2012 18:38)
Bar nickeee tidigare idag med doktor riven....


jovisst, men varför har du så låg elo huehue
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 24 2012 09:24am
Quote (Nickeee @ 24 Feb 2012 01:11)
jovisst, men varför har du så låg elo  huehue


de som är riktigt bra chillar på låg elo.
Go Back To Svenska Topic List
Prev17407417427437441131Next
Add Reply New Topic New Poll