☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> == League Of Legends ==
Prev
1
740
741
742
743
744
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 225929
Replies: 11306
Track Topic
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#7411
Feb 23 2012 11:38am
Quote (dej @ 23 Feb 2012 12:58)
har tenta på lördag så kanske lika bra :-(
intentional feeding, wtf! d0 borde vara bannad sju dagar i veckan :-(
kan lvla mitt king rammus-acc lite grand
Bar nickeee tidigare idag med doktor riven....
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#7412
Feb 23 2012 11:41am
Quote (eviilution @ Feb 23 2012 06:38pm)
Bar nickeee tidigare idag med doktor riven....
polarn har burit mig i bot games när jag spelar rammus
:-(
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#7413
Feb 23 2012 11:42am
Quote (dej @ 23 Feb 2012 17:41)
polarn har burit mig i bot games när jag spelar rammus
:-(
ibland har man ett dåligt game, går ej att undvika...
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#7414
Feb 23 2012 11:43am
Quote (eviilution @ Feb 23 2012 06:42pm)
ibland har man ett dåligt game, går ej att undvika...
japp, mitt 1-17-6 leona och 2-13-6 karthus fick mig bannad :-(
Marcusd0
Member
Posts: 205,355
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#7415
Feb 23 2012 12:16pm
Quote (dej @ 23 Feb 2012 18:43)
japp, mitt 1-17-6 leona och 2-13-6 karthus fick mig bannad :-(
Mitt 50/0/37 mundo game fick mig bannad för jag var för bra.
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#7416
Feb 23 2012 12:16pm
Quote (Marcusd0 @ Feb 23 2012 07:16pm)
Mitt 50/0/37 mundo game fick mig bannad för jag var för bra.
ja, speciellt när gubben t.o.m. säger att han gör vad han vill
Marcusd0
Member
Posts: 205,355
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#7417
Feb 23 2012 12:20pm
Quote (dej @ 23 Feb 2012 19:16)
ja, speciellt när gubben t.o.m. säger att han gör vad han vill
top secret
031
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
638.70
#7418
Feb 23 2012 05:06pm
Carried by jungelmumu
Tror våra surrender votes failat 8 ggr eller något ^^
Aniva 0 6
Sona 1 6
Greave 1 6
Men vi lyckades vinna xD
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#7419
Feb 23 2012 06:11pm
Quote (eviilution @ 23 Feb 2012 18:38)
Bar nickeee tidigare idag med doktor riven....
jovisst, men varför har du så låg elo huehue
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#7420
Feb 24 2012 09:24am
Quote (Nickeee @ 24 Feb 2012 01:11)
jovisst, men varför har du så låg elo huehue
de som är riktigt bra chillar på låg elo.
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
740
741
742
743
744
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact