Quote (cphannes @ 17 Dec 2014 01:03)
dayum tog sin tid men jävlar va tät du blev, grattis!
Mjao tog väl ehm cirkus 2mån kanske eller nå sånt :>
Men den som väntar på något gott

Hade en del spekulanter på facebook som var intresserade men är ju alltid samma visa vare sig de är på d2jsp eller vart som helst annars så ska folk ha pris på det man säljer. Svårt att få folk att ge offers.
Kände igår när ja fick PM av den här killen att w/e jag säljer den här för fg. Smidigast här för har mediation systemet som jag litar på till 100% och orkar inte klämma ur varje litet öre man hade kunnat få för den.
Quote (c00kie_m0nster @ 17 Dec 2014 13:08)
Jeeesus!
Nightmare skickar swesub julklappar i form av fg?
Hm ja vilka i swesub har varit snälla i år nu då?