d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1737475767798Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 20 2012 12:22pm
Quote (MyRus @ 20 Jun 2012 20:11)
http://www.youtube.com/watch?v=PgOPDUNvG6I

Fan vad man saknar Kungen i Arsenal :(


true dat
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 20 2012 01:24pm
haha är fan skadad, njuter fortfarande varje gång jag ser bajen torska även om jag vill ha dom upp..
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jun 20 2012 02:02pm
Quote (berhemuli @ Jun 20 2012 09:24pm)
haha är fan skadad, njuter fortfarande varje gång jag ser bajen torska även om jag vill ha dom upp..


Öster ångar på. Fcking pro
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 20 2012 03:18pm
Quote (Yla123 @ 20 Jun 2012 22:02)
Öster ångar på. Fcking pro


Ah härlig med lag som förtjänar o komma upp
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 20 2012 03:20pm
Quote (berhemuli @ Jun 20 2012 08:24pm)
haha är fan skadad, njuter fortfarande varje gång jag ser bajen torska även om jag vill ha dom upp..


Nu får du fan ta och lugna ner dig

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 20 2012 03:22pm
Quote (Svartermetalisk @ 20 Jun 2012 23:20)
Nu får du fan ta och lugna ner dig


Sorry hattsmugglarn, men kan inte rå för det :p
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 20 2012 03:31pm
Är så jävla grinig över att vi är i superettan

Fine, man kan hålla på lag även om dom inte är bäst men det var fett länge sen vi var i högsta serien ens och det är fan för dåligt.

Har blivit emo för mindre
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 20 2012 03:32pm
Sverige är sämst, bajen är sämst och City gör 2 mål på övertid.

Bra sportår
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 20 2012 03:37pm
Quote (Svartermetalisk @ Jun 20 2012 11:32pm)
Sverige är sämst, bajen är sämst och City gör 2 mål på övertid.

Bra sportår


Är du Hammarbyare martin?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 20 2012 03:38pm
Quote (umade @ Jun 20 2012 10:37pm)
Är du Hammarbyare martin?


Ja :D

Inte så att jag går på varje match direkt men mina 19 första år bodde jag på Södermalm så det är självklart att man håller på Bajen =D

Go Back To Svenska Topic List
Prev1737475767798Next
Add Reply New Topic New Poll