☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Sporttråden 2012
Prev
1
73
74
75
76
77
98
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 18943
Replies: 977
Track Topic
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#741
Jun 20 2012 12:22pm
Quote (MyRus @ 20 Jun 2012 20:11)
http://www.youtube.com/watch?v=PgOPDUNvG6I
Fan vad man saknar Kungen i Arsenal
true dat
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#742
Jun 20 2012 01:24pm
haha är fan skadad, njuter fortfarande varje gång jag ser bajen torska även om jag vill ha dom upp..
yla
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold
:
1.00
#743
Jun 20 2012 02:02pm
Quote (berhemuli @ Jun 20 2012 09:24pm)
haha är fan skadad, njuter fortfarande varje gång jag ser bajen torska även om jag vill ha dom upp..
Öster ångar på. Fcking pro
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#744
Jun 20 2012 03:18pm
Quote (Yla123 @ 20 Jun 2012 22:02)
Öster ångar på. Fcking pro
Ah härlig med lag som förtjänar o komma upp
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#745
Jun 20 2012 03:20pm
Quote (berhemuli @ Jun 20 2012 08:24pm)
haha är fan skadad, njuter fortfarande varje gång jag ser bajen torska även om jag vill ha dom upp..
Nu får du fan ta och lugna ner dig
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#746
Jun 20 2012 03:22pm
Quote (Svartermetalisk @ 20 Jun 2012 23:20)
Nu får du fan ta och lugna ner dig
Sorry hattsmugglarn, men kan inte rå för det
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#747
Jun 20 2012 03:31pm
Är så jävla grinig över att vi är i superettan
Fine, man kan hålla på lag även om dom inte är bäst men det var fett länge sen vi var i högsta serien ens och det är fan för dåligt.
Har blivit emo för mindre
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#748
Jun 20 2012 03:32pm
Sverige är sämst, bajen är sämst och City gör 2 mål på övertid.
Bra sportår
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#749
Jun 20 2012 03:37pm
Quote (Svartermetalisk @ Jun 20 2012 11:32pm)
Sverige är sämst, bajen är sämst och City gör 2 mål på övertid.
Bra sportår
Är du Hammarbyare martin?
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#750
Jun 20 2012 03:38pm
Quote (umade @ Jun 20 2012 10:37pm)
Är du Hammarbyare martin?
Ja
Inte så att jag går på varje match direkt men mina 19 första år bodde jag på Södermalm så det är självklart att man håller på Bajen =D
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
73
74
75
76
77
98
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact