d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev17374757677329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Mar 25 2010 10:34am
Quote (SCXiao @ Mar 25 2010 03:24pm)
alright, fortfarande ingen zeph/chronos nerf?


Det var det visst. Läste tydligen bara changes om utseendet t_t

This post was edited by vandalen on Mar 25 2010 10:34am
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 25 2010 11:35am
legionaire nya spel är lame :( gillade gamla mycket mer
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Mar 25 2010 11:36am
Quote (vandalen @ 25 Mar 2010 16:34)
Det var det visst. Läste tydligen bara changes om utseendet t_t


hehe bravo :P

Quote (ImoK @ 25 Mar 2010 16:27)
när man lägger ward o tar kong på level 1, han är immun nu när han backar tillbaks till sin lair så det går inte damaga honom, plus att alla attacker utanför hans lair är 100% miss, så du kan inte stå däruppe längre o skjuta på han.

zephyr ulti ger inte längre instant maximum cyclones, det ger cyclones per sekund och gust radius är minskat.
damage på zephyrs ulti är minskat också.


aha.. fan vad najs med zephyr nerfen, han var ju fett op i earlyganks, och odödlig lategame om han fick lite kills ^^
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 25 2010 11:44am
Quote (SCXiao @ 25 Mar 2010 18:36)
hehe bravo :P



aha.. fan vad najs med zephyr nerfen, han var ju fett op i earlyganks, och odödlig lategame om han fick lite kills ^^


den nerfen var minst sagt välbehövd :p
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Mar 25 2010 12:10pm
tro mig, zeph är inte jättenerfad ^^ fortf otroligt bra hero, bara lite sämre..
spelat ett bar bp/bd nu och det är den som blir bannad fortf
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Mar 25 2010 12:11pm
Quote (pawa @ 25 Mar 2010 17:44)
den nerfen var minst sagt välbehövd :p


Hade de inte ändrat hans förstaspell (som jag inte ens minns vad det var för någon längre, lol) så hade han inte varit alls lika op imo. Pushbacken är ju livsfarlig


Quote (ImoK @ 25 Mar 2010 18:10)
tro mig, zeph är inte jättenerfad ^^ fortf otroligt bra hero, bara lite sämre..
spelat ett bar bp/bd nu och det är den som blir bannad fortf


räkna med att max 1/10 spelare faktiskt läser patchnotes och vet att han är nerfad ^^

This post was edited by SCXiao on Mar 25 2010 12:11pm
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 25 2010 01:01pm
Faen, kommer aldrig in i chatten :S
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Mar 25 2010 01:06pm
Quote (Charlieone @ Mar 25 2010 07:01pm)
Faen, kommer aldrig in i chatten :S


Skiten är nere igen.
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Mar 25 2010 03:08pm
körde chronos nyss i ett sd game för att testa, den är minst lika gay nu.
skillnaderna är små om man inte vet att det andra laget har chronos
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 25 2010 05:03pm
Laddade ner den nya patchen och skiten crashar så fort den ska installeras.. Suck :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev17374757677329Next
Add Reply New Topic New Poll