☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Betygsätt Låten Ovan!
Prev
1
73
74
75
76
77
325
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 71011
Replies: 3248
Track Topic
orvars
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold
:
0.00
#741
Jul 16 2010 11:37am
Quote (Yllegarnet @ 16 Jul 2010 19:34)
Är ganska säker på att du inte lyssnade på hela klassikern som jag postade
Den var rolig, men inte nån låt jag föredrar.
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#742
Jul 16 2010 11:39am
Quote (orvars @ 16 Jul 2010 19:37)
Den var rolig, men inte nån låt jag föredrar.
Okey =)
Jo, den är ju inte bra precis =)
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#743
Jul 16 2010 11:39am
Quote (mardiorama @ 15 Jul 2010 21:52)
7/10
okej mix på förra årets champagnesprutarlåt #1
OBS KOLLA VIDEON !!!1 fan bättre än det mesta på youjzz
nemen rätt hätt iaf
http://www.youtube.com/watch?v=v5ujRpbMRVE
i saw them moët bottles = 10
http://www.youtube.com/watch?v=3NkjxTJQCZE
Alphabetz
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold
:
15.00
#744
Jul 16 2010 11:41am
@ Orvars låt.
Gillade din skarpt! 8-9/10!
Skönt beat och feel i låten!
palla11
Member
Posts: 16,352
Joined: Nov 2 2006
Gold
:
0.00
#745
Jul 16 2010 11:45am
ger den 7/10
This post was edited by palla11 on Jul 16 2010 11:46am
GuZ
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold
:
6,669.61
#746
Jul 16 2010 11:54am
Hrm, tycker att Owl Citys låtar är sjukt repetitiva. Har lyssnat rätt mycket på dem men det känns inte som det har verkligen givit mig någonting typ.
Inte ens ett av deras bättre verk. Svag 3/10
This post was edited by GuZ on Jul 16 2010 11:55am
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#747
Jul 17 2010 09:12am
6/10 =)
palla11
Member
Posts: 16,352
Joined: Nov 2 2006
Gold
:
0.00
#748
Jul 18 2010 05:57pm
Ger den 6/10, finns bättre Eminem låtar jag hört en den men den duger.
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#749
Jul 18 2010 06:51pm
Tyvärr inte min smak :/ 4/10
KRANFORARE
Member
Posts: 6,069
Joined: Nov 8 2005
Gold
:
74.40
#750
Jul 18 2010 09:45pm
Quote (Yllegarnet @ 19 Jul 2010 02:51)
http://www.youtube.com/watch?v=XHKgsa8nBXo
4/10
http://www.youtube.com/watch?v=sJLRomwvJr4
This post was edited by fgd_ on Jul 18 2010 09:46pm
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
73
74
75
76
77
325
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact