Quote (Leimone @ Thu, 23 Jul 2009, 18:07)
Jag ska göra oxfilé med bearnaisesås och stuvade makaroner

wow, shit vilken salig blandning ?

men det går säkert

men borde bli rätt blött med tanke på sås och stuvade makaroner ? ;D
säkert asgott!

Quote (Yllegarnet @ Thu, 23 Jul 2009, 18:05)
nästan ^^
BTW: jag vill också ha förslag på vad för mat jag ska laga :|
potatisgrattäng och nån köttbit

Quote (Leimone @ Thu, 23 Jul 2009, 18:00)
ääh, hmm

något enkelt.
all svensk mat är väl enkelt? xD
ja joo. ^^