d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev17374757677231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 17 2009 03:59pm
Tim, du kommer dö vid 44 års ålder.

Dödsorsak:
Du vågar inte riktigt komma ut med din sexuella läggning. Du begår självmord med en sten.

rawr
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 17 2009 04:01pm
Quote (Tixon @ Sun, 17 May 2009, 23:59)
Tim, du kommer dö vid 44 års ålder.

Dödsorsak:
Du vågar inte riktigt komma ut med din sexuella läggning. Du begår självmord med en sten.

rawr


Quote (dLQ @ Sun, 17 May 2009, 21:28)
Michael, du kommer dö vid 76 års ålder.

Dödsorsak:
Dödsorsak hemligstämplad. Bara du som vet........ Och jag. Hehehehehe.


noway jag kommer inte leva så länge xd


Quote (Nickeee @ Sun, 17 May 2009, 21:23)
Nickeee, du kommer dö vid 20 års ålder.

Dödsorsak:
Du hänger dig i garderoben.

FFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-


Quote (Yllegarnet @ Sun, 17 May 2009, 21:12)
http://deathtest.webb.se/

Yllegarnet, du kommer dö vid 103 års ålder.

Dödsorsak:
Rysk Roulette är dumt. Nu vet du varför.


Jajaja gör en topic om det där istället ^^

This post was edited by Litttle_Brother on May 17 2009 04:01pm
Member
Posts: 12,980
Joined: May 9 2007
Gold: 547.50
May 17 2009 04:52pm
Quote (Litttle_Brother @ Mon, 18 May 2009, 00:01)
Jajaja gör en topic om det där istället ^^


inte lika kul ;D, det ska va offtopic ;>
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 18 2009 12:33am
Quote (dLQ @ Mon, 18 May 2009, 00:52)
inte lika kul ;D, det ska va offtopic ;>


Nä men inte i min topic, då kommer den bli closed för spamm :<



Varför slänger norrmännen i mobiltelefonerna i vattnet? För att testa simkortet.

This post was edited by Litttle_Brother on May 18 2009 12:33am
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 18 2009 07:10am
Litttle_Brother vet du vad kakelplatta är på engelska?
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 18 2009 07:12am
Quote (swewik @ Mon, May 18 2009, 01:10pm)
Litttle_Brother vet du vad kakelplatta är på engelska?


verkar som om du inte vet :P
varför frågar du inte då =)
Member
Posts: 17,069
Joined: Mar 9 2007
Gold: 11.02
May 19 2009 09:33am
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 19 2009 10:04am
Quote (X3M90 @ Tue, May 19 2009, 03:33pm)
http://www.youtube.com/watch?v=8quZbWOiJmk


hahaha"!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 23,965
Joined: Jul 1 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 19 2009 10:31am
vet du vad det är för likhet mellan blandfärs & en man?








































En halvan är nöt & andra halvan svin ;)

This post was edited by ViK93 on May 19 2009 10:31am
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 19 2009 12:47pm
Quote (ViK93 @ Tue, May 19 2009, 04:31pm)
vet du vad det är för likhet mellan blandfärs & en man?





En halvan är nöt & andra halvan svin ;)


;)
Go Back To Svenska Topic List
Prev17374757677231Next
Add Reply New Topic New Poll