d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17377387397407411131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Feb 21 2012 10:02am
Quote (Teposen @ Feb 21 2012 02:01pm)
Min kompis fick penta kill igår :)


så fick han inte det
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Feb 21 2012 11:03am
Quote (HaLLuXX @ Feb 21 2012 05:02pm)
så fick han inte det


Har s/s.

Lmk.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Feb 21 2012 11:03am
Quote (Teposen @ Feb 21 2012 06:03pm)
Har s/s.

Lmk.


penta är inte direkt så grymt så att man sak skryta om när en polare får det
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Feb 21 2012 11:06am
Quote (dej @ Feb 21 2012 06:03pm)
penta är inte direkt så grymt så att man sak skryta om när en polare får det


Skryter inte direkt?

Sa bara att han fick penta kill när det kom upp förut.

Första penta killen jag har varit med om, vi satt på skype osv.

Försök glädja dig åt andra istället för att sitta och tjura över inet, plz. ;)
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 21 2012 11:27am
Quote (Teposen @ 21 Feb 2012 18:06)
Skryter inte direkt?

Sa bara att han fick penta kill när det kom upp förut.

Första penta killen jag har varit med om, vi satt på skype osv.

Försök glädja dig åt andra istället för att sitta och tjura över inet, plz. ;)


noob fått 1337st penta kills :3333
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 21 2012 11:36am
Quote (Teposen @ 21 Feb 2012 18:06)
Skryter inte direkt?

Sa bara att han fick penta kill när det kom upp förut.

Första penta killen jag har varit med om, vi satt på skype osv.

Försök glädja dig åt andra istället för att sitta och tjura över inet, plz. ;)


tyvärr har vi vissa i Svenska forumet som tolkar allt på negativa sätt, tyvärr.

Iaf, gz.
Member
Posts: 804
Joined: Nov 26 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Feb 21 2012 11:41am
Quote (Litttle_Brother @ Feb 21 2012 06:36pm)
tyvärr har vi vissa i Svenska forumet som tolkar allt på negativa sätt, tyvärr.

Iaf, gz.


Det kallas internet :(
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Feb 21 2012 11:48am
Quote (Marcusd0 @ Feb 21 2012 06:27pm)
noob fått 1337st penta kills :3333


Duktig :hug:

Quote (Litttle_Brother @ Feb 21 2012 06:36pm)
tyvärr har vi vissa i Svenska forumet som tolkar allt på negativa sätt, tyvärr.

Iaf, gz.


Quote (Orcgubbe @ Feb 21 2012 06:41pm)
Det kallas internet :(


True. Man borde ju förvänta sig mer av folk ibland imo -_-
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Feb 21 2012 11:49am
Quote (Teposen @ Feb 21 2012 06:48pm)
Duktig :hug:





True. Man borde ju förvänta sig mer av folk ibland imo -_-


jag fick en double kill
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Feb 21 2012 11:52am
Quote (dej @ Feb 21 2012 06:49pm)
jag fick en double kill


Grattis! :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev17377387397407411131Next
Add Reply New Topic New Poll