d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev17347357367377381131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Feb 17 2012 12:29pm
#1 j4
Member
Posts: 205,378
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 17 2012 12:51pm
Quote (dej @ 17 Feb 2012 19:29)
#1 j4


cuz skin
Member
Posts: 804
Joined: Nov 26 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Feb 18 2012 03:45pm
Vad tyst det är här... iaf, vad tycker ni om nautilus eller hur fan han stavas?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 18 2012 04:07pm
Vet inte, dumt namn iaf.
Member
Posts: 205,378
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 18 2012 04:07pm
Quote (Orcgubbe @ 18 Feb 2012 22:45)
Vad tyst det är här... iaf, vad tycker ni om nautilus eller hur fan han stavas?


op som support bot och helt ok ap mid
Member
Posts: 804
Joined: Nov 26 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Feb 18 2012 04:07pm
Quote (Litttle_Brother @ Feb 18 2012 11:07pm)
Vet inte, dumt namn iaf.


Sant, men jag har bara hört att han är underpowered och jag har BARA blivit feedad av honom :D

Quote (Marcusd0 @ Feb 18 2012 11:07pm)
op som support bot och helt ok ap mid


Var inte han jungler också?

This post was edited by Orcgubbe on Feb 18 2012 04:08pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 18 2012 04:08pm
Quote (Orcgubbe @ 18 Feb 2012 23:07)
Sant, men jag har bara hört att han är underpowered och jag har BARA blivit feedad av honom :D


Galet med cc iaf :/
Member
Posts: 205,378
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 18 2012 04:11pm
Quote (Orcgubbe @ 18 Feb 2012 23:07)
Sant, men jag har bara hört att han är underpowered och jag har BARA blivit feedad av honom :D



Var inte han jungler också?


Du kan jungla med karma och soraka med dom är inte så effektiva.

Klart du kan jungla med han också, men bara för att Phreak gör det betyder det inte att han måste spelas i jungeln hela tiden.
Member
Posts: 804
Joined: Nov 26 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Feb 18 2012 04:11pm
Quote (Litttle_Brother @ Feb 18 2012 11:08pm)
Galet med cc iaf :/


Det är lungt, missar han sin hook så är han inte farlig.

Quote (Marcusd0 @ Feb 18 2012 11:11pm)
Du kan jungla med karma och soraka med dom är inte så effektiva.

Klart du kan jungla med han också, men bara för att Phreak gör det betyder det inte att han måste spelas i jungeln hela tiden.


Karma jungle är op!

This post was edited by Orcgubbe on Feb 18 2012 04:13pm
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Feb 18 2012 04:16pm
Quote (Marcusd0 @ Feb 18 2012 11:11pm)
Du kan jungla med karma och soraka med dom är inte så effektiva.

Klart du kan jungla med han också, men bara för att Phreak gör det betyder det inte att han måste spelas i jungeln hela tiden.


?

phreak som gör gubben

man ska spela som han säger :angry:
Go Back To Svenska Topic List
Prev17347357367377381131Next
Add Reply New Topic New Poll