Quote (berhemuli @ 23 Feb 2014 21:23)
dif-union matchen, hahaha denna gif.. gårdaren som slänger hink (?) och ska ta sig an hela klacken och poliserna?
http://imgdrop.se/UPL/1390943496fdx.gif
Haha, helt underbart ju! Total nonchalans när han kastar hinken, och så gångstilen på det sedan. Tyvärr är jag tveksam till om det är en djurgårdare, för om man kollar i bakgrunden så är han verkligen helt ensam med en marginal på typ 80 meter. Om han skulle vara en djurgårdare är han däremot den mest dumdristiga jag sett på länge.

Angående OS-finalen i hockey:
Kanada spelade ut oss. Dålig insats, vi var inte ens nära.
Och angående Bäckström och doping:
Ta det som en man för fan. Har man för hög koncentration av vissa substanser så är man per definition dopad. Det är inte IOK:s fel att svenska spelare/läkare inte skött medicineringen och/eller haft otur med konstiga piller. Är det för högt så är det för högt, och skulden ligger hos svenska truppen.
Satt och skämdes som fan igår när jag såg en intervju med en rabiat Tommy Boustedt som säger "IOK är inkompetenta", "Man kanske skulle starta en egen turnering", "I NHL är det minsann okej", "Det har knappt någon påverkan" osv... Pinsamt.
Det bästa var ändå när han sa att "Det är faktiskt godkänt med lägre nivåer, så det här borde också vara okej". Samma sak borde alltså enligt Boustedt gälla EPO-dopning, eftersom röda blodkroppar trots allt är naturligt? Heja Mühlegg!