Quote (Svartermetalisk @ 4 Apr 2013 14:59)
Woohoo +125 nu på max 5
Var upp mot en riktig TAG NIT jävel, ni vet en sån som täckt över Call knappen med en postit och trycker Raise, cbet, raise, cbet, raise, cbet, raise, cbet
aa ni vet
Han höjer, nån extremt shortstackad 40 bb warrior trycker allin jag synar 10 bb eller nåt med Q9 suited
Flop bir JTx mitt färgdrag missar men jag har 2 way straight draw, TAGens cbet kommer som ett brev på posten och jag ställer honom allin, just denna handen råkade han ha KK så han synar
Turn blir en 8 och jag vinner stor pott, fan va han grinade men jag tycker seriöst inte det är dåligt spel, har han AJ eller nåt kan jag lägga till Q till mina outs och chansen är faktiskt enorm att han står med typ A hög där så fuck it
Måste igen bara fråga efter att ha funderat en stund och har troligen en rätt bild av vad NIT är, men förklara gärna om det är igen någon pokerterm jag missat?

Lättare att följa med i dina stories
