Quote (berhemuli @ Jun 12 2012 08:05am)
skulle jag småbetta och sikta på en liten vinst skulle det nog gå, siktar dock på mer än dubbel vinst nu ^^ så då torskar man antingen ordentligt eller så vinner man ordentligt.. palla för mindre än en dubbelupp ^^ men skönt för dig att du plussar iaf ^^
aa ok du kör så

Jag orkar aldrig göra sådär, jag spelar på enskilda matcher när jag tror mig ha funnit något överodds orkar aldrig jiddra med rader och grejjer.
To each his own!
Du får väl garva åt mig när du drar in en semester på stryktipset

idag tog jag för övrigt break från EM, dels för att Sverige är värdelösa och dels för att Grupp A är legendariskt ointressant.
Grekland, Ryssland, Polen, Tjeckien?
Kan inte ens konstruera en sämre grupp i Teorin