d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1727374757698Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 12 2012 12:23am
Quote (Svartermetalisk @ 12 Jun 2012 08:09)
lulz vi spelar KANSKE kryss mot England och blir dödade av Frankrike :P

Spikat


have hope..

anyways sista dagen jag lägger bets på em (troligen) eftersom jag backar bara.. har ryssland vinst samt några andra ströodds..
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 12 2012 12:25am
Quote (berhemuli @ Jun 12 2012 07:23am)
have hope..

anyways sista dagen jag lägger bets på em (troligen) eftersom jag backar bara.. har ryssland vinst samt några andra ströodds..


Spela kryss, det är överodds på kryss i första omgången.

Jag är i 1.90 gånger pengarna på att spika kryss i varenda match

;)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 12 2012 01:05am
Quote (Svartermetalisk @ 12 Jun 2012 08:25)
Spela kryss, det är överodds på kryss i första omgången.

Jag är i 1.90 gånger pengarna på att spika kryss i varenda match

;)


skulle jag småbetta och sikta på en liten vinst skulle det nog gå, siktar dock på mer än dubbel vinst nu ^^ så då torskar man antingen ordentligt eller så vinner man ordentligt.. palla för mindre än en dubbelupp ^^ men skönt för dig att du plussar iaf ^^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 12 2012 12:59pm
Quote (berhemuli @ Jun 12 2012 08:05am)
skulle jag småbetta och sikta på en liten vinst skulle det nog gå, siktar dock på mer än dubbel vinst nu ^^ så då torskar man antingen ordentligt eller så vinner man ordentligt..  palla för mindre än en dubbelupp ^^ men skönt för dig att du plussar iaf ^^


aa ok du kör så :P

Jag orkar aldrig göra sådär, jag spelar på enskilda matcher när jag tror mig ha funnit något överodds orkar aldrig jiddra med rader och grejjer.

To each his own!

Du får väl garva åt mig när du drar in en semester på stryktipset ;)

idag tog jag för övrigt break från EM, dels för att Sverige är värdelösa och dels för att Grupp A är legendariskt ointressant.

Grekland, Ryssland, Polen, Tjeckien?

Kan inte ens konstruera en sämre grupp i Teorin
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jun 12 2012 01:01pm
JUST NU: Våldsamma kravaller inför match
Enligt uppgifter från rysk nyhetsbyrå har en supporter avlidit efter att polska huliganer gått till attack [Varning för starka bilder]

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/em2012/article14969461.ab

därför kollar jag på den här matchen :unsure:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 12 2012 02:18pm
Quote (Svartermetalisk @ 12 Jun 2012 20:59)
aa ok du kör så :P

Jag orkar aldrig göra sådär, jag spelar på enskilda matcher när jag tror mig ha funnit något överodds orkar aldrig jiddra med rader och grejjer.

To each his own!

Du får väl garva åt mig när du drar in en semester på stryktipset ;)

idag tog jag för övrigt break från EM, dels för att Sverige är värdelösa och dels för att Grupp A är legendariskt ointressant.

Grekland, Ryssland, Polen, Tjeckien?

Kan inte ens konstruera en sämre grupp i Teorin


Håller med om att lagen i gruppen är lol men det har vart oväntat bra matcher ändå. Skulle visserligen va roligare om typ Grekland och Portugal bytt plats eller något sånt
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 12 2012 02:52pm
idag hade polen eller ryssland vinst gett profit.. Så blire 1-1..
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 13 2012 10:22am
Danmark är oväntat bra än så länge, dock har Portugal börjat ta över lite mer nu imo.

E: Så gör dem mål också :)

This post was edited by PlaaD on Jun 13 2012 10:25am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 13 2012 12:44pm
Quote (PlaaD @ 13 Jun 2012 18:22)
Danmark är oväntat bra än så länge, dock har Portugal börjat ta över lite mer nu imo.

E: Så gör dem mål också :)


så prickar farsan in 2-3 på vår EM tipset.. den jäveln ska alltid vara i ledning :mad:
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Jun 20 2012 12:11pm


Fan vad man saknar Kungen i Arsenal :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev1727374757698Next
Add Reply New Topic New Poll