d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev17273747576621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Oct 26 2012 07:31pm
Spelet känns rätt brutet nu ._.

dodge ap
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Oct 26 2012 07:40pm
Quote (whifrA @ 27 Oct 2012 03:31)
Spelet känns rätt brutet nu ._.

dodge ap


menar du centaur?
bara hört historier om honom..
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Oct 27 2012 06:02pm
Quote (whifrA @ Oct 27 2012 02:31am)
Spelet känns rätt brutet nu ._.

dodge ap


Njjaa det ända som är OP just nu skulle väll isf vara dirge,, men annars är det väll som vanligt..? En patch kmr buffar ngt alla lirar de som fick buff tills det kmr en ny patch..

Det som jag tkr e OP på dirge e dmg buffen på zombiserna samt att decayn har 40 sec duration samt 4 sec cooldown! Man blir insane tanky i varje fight och man healar som bara fan!
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Oct 27 2012 06:32pm
Quote (bomben @ Oct 28 2012 02:02am)
Njjaa det ända som är OP just nu skulle väll isf vara dirge,, men annars är det väll som vanligt..? En patch kmr buffar ngt alla lirar de som fick buff tills det kmr en ny patch..

Det som jag tkr e OP på dirge e dmg buffen på zombiserna samt att decayn har 40 sec duration samt 4 sec cooldown! Man blir insane tanky i varje fight och man healar som bara fan!


Så denna 70% win centaur över hela matchmaking är helt okej, aight.
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
Oct 28 2012 07:47am
Jag tycker silencers nya spell är lite för stark. På level 4 så har den en cd på 12 sek och disarm skiten håller i 6 sek... löjligt
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 28 2012 12:23pm
Börjat lira rätt mycket nu, insett att det är kul äntligen :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 29 2012 01:28pm
<- Melee carry

"supporta mig bot någon"

snubbe pickar Tide och springer bot med mig :<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Oct 29 2012 01:33pm
Quote (umade @ 29 Oct 2012 21:28)
<- Melee carry

"supporta mig bot någon"

snubbe pickar Tide och springer bot med mig :<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<


good times in matchmaking
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 31 2012 02:50am
Jag vill ha babyrosh! :>

This post was edited by Mikob on Oct 31 2012 03:01am
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 1 2012 03:29pm
Om några är sugna på att scrimma mot mig+mates framöver, typ i helgen så hör av er.

This post was edited by d0oh on Nov 1 2012 03:30pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev17273747576621Next
Add Reply New Topic New Poll