d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev172737475761131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 29 2010 10:29am
Quote (eWaste @ 29 Dec 2010 17:02)
spelar väll ingen roll?


njae, men det är ju roligare att vinna :)
Quote (swewik @ 29 Dec 2010 17:09)
gz till 3003 posts x)

ja har dubbelt så mkt vinns som loses =)

not :(

ligger på typ samma vins som loses :/


jag har nog runt 45 mer wins.
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Dec 29 2010 10:39am
jag har dubbla mer wins, fast det har mindre betydelse för jag har bara spelat lite mer än 30 games. Blivit en del losses nu när jag försökt bemästra kennen. Går inge bra det där D: känns som om kennen är rätt beroende av sitt lag eller så spelar jag fel.

This post was edited by tOFFELiKastrullen on Dec 29 2010 10:40am
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 29 2010 10:42am
Quote (tOFFELiKastrullen @ 29 Dec 2010 17:39)
jag har dubbla mer wins, fast det har mindre betydelse för jag har bara spelat lite mer än 30 games. Blivit en del losses nu när jag försökt bemästra kennen. Går inge bra det där D: känns som om kennen är rätt beroende av sitt lag eller så spelar jag fel.


sant, dock är du fortfarande nere på rätt låg level.
kör du ap eller ad kennen?
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Dec 29 2010 10:50am
Quote (Nickeee @ 29 Dec 2010 17:42)
sant, dock är du fortfarande nere på rätt låg level.
kör du ap eller ad kennen?


Försökt AP och lite hybrid med typ guinsoo, nashor och hex blade.
Member
Posts: 3,999
Joined: Dec 19 2009
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 29 2010 11:10am










Problem, solo queue?

Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Dec 29 2010 01:05pm
Quote (Nickeee @ Dec 29 2010 05:29pm)
njae, men det är ju roligare att vinna :)

jag har nog runt 45 mer wins.


klart det är roligt att vinna men man kan ju inte alltid få som man vill =)
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Dec 29 2010 01:13pm
Quote (eWaste @ Dec 29 2010 08:05pm)
klart det är roligt att vinna men man kan ju inte alltid få som man vill =)


Jo då :)
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Dec 29 2010 01:18pm
spelat 3 game i rad med team utan tank ^^ dom väljer tank gubbar men vägrar tanka ^^ spelade med en DPS annie igår haha det tog fan priset, men hon fick endå 8/6/x ^^

This post was edited by LinkToMyProfile on Dec 29 2010 01:19pm
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Dec 29 2010 01:19pm
Quote (LinkToMyProfile @ Dec 29 2010 08:18pm)
spelat 3 game i rad med team utan tank ^^ dom  väljer tank gubbar men vägrar tanka ^^ spelade med en DPS annie igår haha det tog fan priset, men hon fick endå 8/6/x ^^


Fan inte lätt när det e svårt asså :)
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Dec 29 2010 01:56pm
Quote (Undousuru @ Dec 29 2010 07:19pm)
Fan inte lätt när det e svårt asså :)


dagens sanning :)

This post was edited by LinkToMyProfile on Dec 29 2010 01:56pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev172737475761131Next
Add Reply New Topic New Poll