d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Betygsätt Låten Ovan!
Prev17273747576325Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,569
Joined: Mar 31 2007
Gold: 320.00
Jul 15 2010 02:52pm
7/10

okej mix på förra årets champagnesprutarlåt #1

OBS KOLLA VIDEON !!!1 fan bättre än det mesta på youjzz B) nemen rätt hätt iaf

Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold: 0.60
Jul 15 2010 02:56pm
mardiorama,15 Jul 2010 21:52]7/10

okej mix på förra årets champagnesprutarlåt #1

OBS KOLLA VIDEON !!!1 fan bättre än det mesta på REMOVE B) nemen rätt hätt iaf

http://www.youtube.com/watch?v=v5ujRpbMRVE

Ska glo på den.



Låten 5/10
Videon 10/10

This post was edited by Andepen on Jul 15 2010 03:02pm
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Jul 15 2010 02:59pm
Betygsätt också! :angry: och din låt var hemsk, 0/10 :(

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 16 2010 08:12am
7/10 inte min stil, men kan lyssna på det ialf ^_^

Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Jul 16 2010 08:17am
1/10 , verkligen inte förtjust i dagens radiopop men den där skulle KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANSKE funka med en snygg tjej på dansgolvet.

Banned
Posts: 4,569
Joined: Mar 31 2007
Gold: 320.00
Jul 16 2010 08:26am
sry men typ 2/10

känns lite som musikens motsvarighet av filmens 'romantiska komedier' (eller varför inte skräck?)

dvs, det vräks ut massa sån där skit så man orkar ju knappt lägga dövörat till ^^



This post was edited by mardiorama on Jul 16 2010 08:27am
Member
Posts: 16,352
Joined: Nov 2 2006
Gold: 0.00
Jul 16 2010 10:51am
Rätt bra faktiskt ger den 7/10. Ska nog lyssna på mer av dom :P



This post was edited by palla11 on Jul 16 2010 10:53am
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 16 2010 11:29am
Faktiskt rätt bra :) 7/10

Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jul 16 2010 11:32am
3/10 dålig imo :p

Antingen lyssnar du på hela eller så lyssnar du inte alls, thx.


This post was edited by orvars on Jul 16 2010 11:33am
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 16 2010 11:34am
Quote (orvars @ 16 Jul 2010 19:32)
3/10 dålig imo :p

Antingen lyssnar du på hela eller så lyssnar du inte alls, thx.
http://www.youtube.com/watch?v=nhv76ZwV8P0


Är ganska säker på att du inte lyssnade på hela klassikern som jag postade :angry:
Go Back To Svenska Topic List
Prev17273747576325Next
Add Reply New Topic New Poll