☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Betygsätt Låten Ovan!
Prev
1
72
73
74
75
76
325
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 71017
Replies: 3248
Track Topic
mardiorama
Banned
Posts: 4,569
Joined: Mar 31 2007
Gold
:
320.00
#731
Jul 15 2010 02:52pm
7/10
okej mix på förra årets champagnesprutarlåt #1
OBS KOLLA VIDEON !!!1 fan bättre än det mesta på youjzz
nemen rätt hätt iaf
Andepen
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold
:
0.60
#732
Jul 15 2010 02:56pm
mardiorama,15 Jul 2010 21:52]7/10
okej mix på förra årets champagnesprutarlåt #1
OBS KOLLA VIDEON !!!1 fan bättre än det mesta på
REMOVE
nemen rätt hätt iaf
http://www.youtube.com/watch?v=v5ujRpbMRVE
Ska glo på den.
Låten 5/10
Videon 10/10
This post was edited by Andepen on Jul 15 2010 03:02pm
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,013.42
#733
Jul 15 2010 02:59pm
Betygsätt också!
och din låt var hemsk, 0/10
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#734
Jul 16 2010 08:12am
7/10 inte min stil, men kan lyssna på det ialf
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,013.42
#735
Jul 16 2010 08:17am
1/10 , verkligen inte förtjust i dagens radiopop men den där skulle KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANSKE funka med en snygg tjej på dansgolvet.
mardiorama
Banned
Posts: 4,569
Joined: Mar 31 2007
Gold
:
320.00
#736
Jul 16 2010 08:26am
sry men typ 2/10
känns lite som musikens motsvarighet av filmens 'romantiska komedier' (eller varför inte skräck?)
dvs, det vräks ut massa sån där skit så man orkar ju knappt lägga dövörat till ^^
This post was edited by mardiorama on Jul 16 2010 08:27am
palla11
Member
Posts: 16,352
Joined: Nov 2 2006
Gold
:
0.00
#737
Jul 16 2010 10:51am
Rätt bra faktiskt ger den 7/10. Ska nog lyssna på mer av dom
This post was edited by palla11 on Jul 16 2010 10:53am
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#738
Jul 16 2010 11:29am
Faktiskt rätt bra
7/10
orvars
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold
:
0.00
#739
Jul 16 2010 11:32am
3/10 dålig imo
Antingen lyssnar du på hela eller så lyssnar du inte alls, thx.
This post was edited by orvars on Jul 16 2010 11:33am
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#740
Jul 16 2010 11:34am
Quote (orvars @ 16 Jul 2010 19:32)
3/10 dålig imo
Antingen lyssnar du på hela eller så lyssnar du inte alls, thx.
http://www.youtube.com/watch?v=nhv76ZwV8P0
Är ganska säker på att du inte lyssnade på hela klassikern som jag postade
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
72
73
74
75
76
325
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact