Quote (diablo_es @ Sun, 17 May 2009, 20:01)
Vad heter en norrman som inte failat?
- Alexander Rybak.
haha ja eller så kan man också säga
- Vad heter den första norman som inte failat?
- Alexander Rybak
Quote (Leimone @ Sun, 17 May 2009, 20:04)
Så man failar inte bara för att man har vunnit Eurovision?
Man lär sig något nytt varje dag.
om man är norman = ja xD
This post was edited by Litttle_Brother on May 17 2009 12:06pm