d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1727728729730731820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 30 2014 10:19am
Quote (Simon @ 30 Oct 2014 18:09)
were dem calories at?
det där är ju maten jag käkar i vår


Sås baserad på creme fraiche eller grädde så är du hemma kalorimässigt

Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 30 2014 10:19am
^
Nötter
gräddfil
bacon
olivolja
pannkakor
godis
flingor
smooties
glass
torkad frukt
fiskbullar
korv
bröd
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 30 2014 10:20am
Quote (SCXiao @ 30 Oct 2014 17:14)
Wok - pasta / nudlar
Sallad - pasta
Kyckling med ris och grönsaker


behöver få i mig MYCKET mer kalorier än vad jag orkar trycka i mig med pasta och ris

Quote (Fil @ 30 Oct 2014 17:19)
Sås baserad på creme fraiche eller grädde så är du hemma kalorimässigt


grädde innehåller mkt kalorier alltså? det kan man väl göra de flesta maträtterna med :) ty!

This post was edited by Simon on Oct 30 2014 10:20am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 30 2014 10:26am
Quote (Simon @ 30 Oct 2014 18:04)
så fort denna förkylning släppt så kör jag igång. har inte ens något emot att bli fet under vintern, bara jag lyckas bygga lite för en gångs skull.
tips på näringsrik/kaloririk mat som inte mättar så mkt? så att man kan få i sig desto mer. min kropp har en jävla förbränning. kommer även att kötta proteinshakes och gainer efter träning.
är det 3*kroppsvikten man ska få i sig per dag med protein? fast gram istället för kilo


Mjölk OP.
Mjölk i sig är inte så kaloritätt men det är ganska lätt att dricka 3l om dagen ~1500kcal.

Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 30 2014 10:27am
Quote (PlaaD @ 30 Oct 2014 17:26)
Mjölk OP.
Mjölk i sig är inte så kaloritätt men det är ganska lätt att dricka 3l om dagen ~1500kcal.


awesome!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 1 2014 08:38am
skwats
Member
Posts: 82,424
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,871.72
Trader: Trusted
Nov 1 2014 08:43am
Quote (PlaaD @ 1 Nov 2014 15:38)
skwats
http://www.youtube.com/watch?v=ASHFG17q38U


shit såg ju sjukt lätt ut på första :>
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 1 2014 08:53am
Quote (n1ghtm4r3 @ 1 Nov 2014 16:43)
shit såg ju sjukt lätt ut på första :>


Lyfta w8s
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 1 2014 09:01am
Quote (n1ghtm4r3 @ Nov 1 2014 02:43pm)
shit såg ju sjukt lätt ut på första :>


Detta. Trodde du skulle kunna köra en 5:a när ja såg den första reppen :o
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 1 2014 10:46am
Quote (PlaaD @ 1 Nov 2014 16:38)
skwats
http://www.youtube.com/watch?v=ASHFG17q38U


Haha, skönt när du lägger ner stången.. Ser lite lätt ut? ;)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1727728729730731820Next
Add Reply New Topic New Poll