Quote (Simon @ 13 Dec 2011 14:58)
stressig dag. kom hem från jobbet för 2 minuter sedan, byta om och hämta papper sen ner på stan och fixa lite samt handla, sen hem och käka sen iväg och gymma sen hem och duscha och tvätta, så kanske det blir en långpromenad ikväll också o_o
blir ingen långpromenad, men hon jag skulle ha promenerat med ska bjuda över mig på te istället

väntar bara på att torktumlaren i tvättstugan ska bli klar!! segaste väntan ever. och nu har hon tagit bort sin relationsstatus på fb, han som hon varit tillsammans med förtjänar fan inte henne. och jag har inte kunnat lagt in någon stöt för jag vill inte att hon ska vara otrogen, för detta är fanimej en keeper!! skulle det bli något mellan oss efter att hon varit otrogen mot sitt ex (med mig), så skulle jag gå runt och tänka på det hela tiden och skulle inte heller kunna säga så jävla mycket om hon gör samma sak mot mig. har inte kunnat lagt in någon stöt som sagt och har varit livrädd för att bli friendzonad. helst nu när hon flyttat hit i närheten osv. men det ser ljust ut ändå!!
walloftext
This post was edited by Simon on Dec 13 2011 02:35pm