d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev17172737475159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Nov 29 2014 07:40pm
När kommer nästa stora cs turnering?
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Nov 29 2014 08:51pm
Quote (ImoK @ Nov 30 2014 02:40am)
När kommer nästa stora cs turnering?


December, esea
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Dec 4 2014 11:46pm
Quote (Gaben @ 30 Nov 2014 03:51)
December, esea


nice

unibet har esea matcherna uppe!

2.25 i odds att fnatic vinner hela skiten
3.5 på virtus pro sen går det uppåt för de andra lagen.

det är livebettingen som är lätt att tjäna pengar på dock, väntar nog på det.

This post was edited by ImoK on Dec 4 2014 11:46pm
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Dec 5 2014 05:17pm
någon med 20+slak och typ AK-rankad som vill plöja något game? Vi sitter 4st och väntar atm
Member
Posts: 13,077
Joined: Jun 2 2012
Gold: 281.99
Dec 7 2014 02:58am
Wtf? Derankade på en vinst? Har de någonsin hänt er? :(
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Dec 7 2014 04:51am
Quote (Coldswede @ 7 Dec 2014 09:58)
Wtf? Derankade på en vinst? Har de någonsin hänt er? :(


Vann en match med typ 16/5 och gick ner i rank för drygt en månad sen.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Dec 7 2014 05:09am
Quote (pawa @ Dec 6 2014 12:17am)
någon med 20+slak och typ AK-rankad som vill plöja något game? Vi sitter 4st och väntar atm


Alltid!

Steamcommunity.com/id/orvar174
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Dec 8 2014 01:47am
people iz mad för att man droppar 40+ bombs på noobs i dmg ranken ibland :}

Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Dec 8 2014 02:22am
Quote (ImoK @ Dec 8 2014 08:47am)
people iz mad för att man droppar 40+ bombs på noobs i dmg ranken ibland :}

http://i60.tinypic.com/711v6s.png


:thumbsup:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Dec 8 2014 02:34am
Quote (MyRus @ 7 Dec 2014 11:51)
Vann en match med typ 16/5 och gick ner i rank för drygt en månad sen.


Spelade med RL folk och dök som Titanic :lol: Har dock inte spelat mer än missions på en månad nu.. Börjar bli lite sugen igen.
Go Back To Svenska Topic List
Prev17172737475159Next
Closed New Topic New Poll