d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev17172737475229Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 13,405
Joined: Aug 27 2006
Gold: 36,096.48
Trader: Trusted
Apr 3 2013 12:40pm
Quote (Svartermetalisk @ 3 Apr 2013 18:48)
Nu såg jag samma sjukt lösa spelare syna ett preflop raise med A4 och sen check calla tre gator i rad med när han träffat sin fyra.

Nu är jag 100 % säker på att jag inte spelade fel i potten jag torskade, denna killen är bara för mycket.

Anyway, +75 på det nya inköpet. Med lite tur går jag plus minus noll idag, men även om jag backar 200 eller whatever så gör det inte så mycket för jag har haft en sjukt bra vecka :)


Precis, Ibland går man bara minus, oundvikligt :)
Retired Moderator
Posts: 13,405
Joined: Aug 27 2006
Gold: 36,096.48
Trader: Trusted
Apr 3 2013 03:42pm
Quote (berhemuli @ 3 Apr 2013 22:04)


hade faktiskt funderat lite på det, kommer ihåg att reklamen sa att det var skattefritt, bra att ha confirmation dock.

TY for info :)
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 3 2013 03:47pm
Hade en tråkig cooler i 1:10 ring nyss.
Var dött, prickade nada och inte tagit hem typ någon pot.
Äntligen KK tidig position, höjer till 3.5 bb, blir tribettad och jag går ai.
Springer in i AA givetvis.

Köpte in mig igen och kämpat mig tillbaka runt +-0 nu dock.
Vill ha mer!

Tack!
AK, en grabb går ai preflop. Jag känner att jag tar gärna denna 50/50 nu om du har sämre än KK.
En till limpar och jag floppar K. 200pot där, naic! (:

ok han köpte in sig igen och fick AA, jag har AK flop kommer K.
Han går ai jag snapcallar. Gav tillbaka 90marker där -.-'

This post was edited by Mikob on Apr 3 2013 03:55pm
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 3 2013 05:57pm
KK, flop JQ. han har K10
ai 9k fg pot, han rivrar A

lånar 10kfg till en ai, förlorar 12.6k till
Säljer bugbelt+bugtal och skiter i jsp xD

This post was edited by Mikob on Apr 3 2013 05:59pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 4 2013 01:03am
Quote (Mikob @ Apr 4 2013 12:57am)
KK, flop JQ. han har K10
ai 9k fg pot, han rivrar A

lånar 10kfg till en ai, förlorar 12.6k till
Säljer bugbelt+bugtal och skiter i jsp xD



Tråkigt ^^

Börja lira moneypoker istället?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 4 2013 04:07am
Quote (Mikob @ 4 Apr 2013 01:57)
KK, flop JQ. han har K10
ai 9k fg pot, han rivrar A

lånar 10kfg till en ai, förlorar 12.6k till
Säljer bugbelt+bugtal och skiter i jsp xD


Tråkigt :(

Är dock intresserad av hur du spelar händerna (betsizes etc) Så posta jättegärna handhistoriken för dom avgörande händerna! Du hittar den i vänstra övre hörnet efter handen, sen kopierar du bara texten hit.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 4 2013 04:33am
Ska gå tillbaka till att lira shorthanded,max 10 är så jävla bajsnödigt

Man vinner mycket stash men det är fan för nitigt spel, bara massa multi-table tomtar som sitter och fiskar

fuck det där jag ska spela Loose agressive på max 5 och bajsa på alla



Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 4 2013 05:01am
http://www.pokerstars.se/poker/promotions/aftonbladet/
Kvällen bjuder på helsvensk freeroll med 1$ rebuys + 5.5r+a turre med 2000$ i potten. Då det är bara svenskar som kommer in lär det inte vara jättemånga som spelar.
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 834.47
Apr 4 2013 05:31am
Quote (berhemuli @ 4 Apr 2013 13:01)
http://www.pokerstars.se/poker/promotions/aftonbladet/
Kvällen bjuder på helsvensk freeroll med 1$ rebuys + 5.5r+a turre med 2000$ i potten. Då det är bara svenskar som kommer in lär det inte vara jättemånga som spelar.


Måste man ha den svenska klienten för att kunna hitta turneringen?
Go Back To Svenska Topic List
Prev17172737475229Next
Add Reply New Topic New Poll