Quote (ChingeR @ 1 Jun 2012 17:59)
ofan
denna #8 är också rätt så fet för tank, påminner om dina faktiskt
http://img171.imageshack.us/img171/5989/d3sellout.png
8an var riktigt fin

Quote (ReloadMaster @ 1 Jun 2012 18:10)
jag gillar din avatar :$

Quote (snoramej @ 1 Jun 2012 18:40)
Hittade en söt hjälm, är den värd något?
http://img191.imageshack.us/img191/5803/talmask.jpg
något!
This post was edited by ddown on Jun 1 2012 10:52am