d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev17172737475545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 1 2012 10:40am
Hittade en söt hjälm, är den värd något?



This post was edited by snoramej on Jun 1 2012 10:42am
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jun 1 2012 10:46am
Quote (snoramej @ 1 Jun 2012 18:40)
Hittade en söt hjälm, är den värd något?

http://img191.imageshack.us/img191/5803/talmask.jpg




yepp jag var med:D
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 1 2012 10:51am
Quote (ChingeR @ 1 Jun 2012 17:59)
ofan

denna #8 är också rätt så fet för tank, påminner om dina faktiskt

http://img171.imageshack.us/img171/5989/d3sellout.png


8an var riktigt fin :D

Quote (ReloadMaster @ 1 Jun 2012 18:10)
jag gillar din avatar :$


:hug:


Quote (snoramej @ 1 Jun 2012 18:40)
Hittade en söt hjälm, är den värd något?

http://img191.imageshack.us/img191/5803/talmask.jpg


något!

This post was edited by ddown on Jun 1 2012 10:52am
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Jun 1 2012 10:55am
Quote (ReloadMaster @ Jun 1 2012 04:10pm)
jag gillar din avatar :$


Nej!

Quote (ddown @ Jun 1 2012 04:51pm)
8an var riktigt fin :D



:hug:




något!


:fume:

Quote (snoramej @ Jun 1 2012 04:40pm)
Hittade en söt hjälm, är den värd något?

http://img191.imageshack.us/img191/5803/talmask.jpg


En kaka? Det är ju rasha, såklart rasha ska vara värt något. Synd bara att set items suger :(

This post was edited by Exzit89 on Jun 1 2012 10:57am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 1 2012 10:59am
Quote (Exzit89 @ 1 Jun 2012 18:55)
En kaka? Det är ju rasha, såklart rasha ska vara värt något. Synd bara att set items suger :(


Fick bud på 400fg

Bör väl vara värd mer än så dock.
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Jun 1 2012 11:02am
Quote (snoramej @ Jun 1 2012 04:59pm)
Fick bud på 400fg

Bör väl vara värd mer än så dock.


Kolla på AH. Jag tror att folk lägger ut den hjälpmen för överpris men jag hade inte betalat mer än en miljon igg. Hade den varit kul hade den bara vara värd ett par hundra tusen igg. Jag hade lagt upp den för en och en halv miljon buyout och en miljon att bidda. Fast det är ju jag :P
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 1 2012 11:03am
Quote (Exzit89 @ 1 Jun 2012 19:02)
Kolla på AH. Jag tror att folk lägger ut den hjälpmen för överpris men jag hade inte betalat mer än en miljon igg. Hade den varit kul hade den bara vara värd ett par hundra tusen igg. Jag hade lagt upp den för en och en halv miljon buyout och en miljon att bidda. Fast det är ju jag :P


Den billigaste sån masken som fanns på AH var på 645k och den hade skitstats :p
Member
Posts: 4,905
Joined: Sep 20 2008
Gold: 4,613.00
Jun 1 2012 11:14am
Vad behöver man för eq på en monk för att klara hell utan några jättestora problem?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 1 2012 11:16am
Quote (elroi @ 1 Jun 2012 19:14)
Vad behöver man för eq på en monk för att klara hell utan några jättestora problem?


Inget märkvärdigt.

30k på AH räcker.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 1 2012 11:19am
Quote (snoramej @ 1 Jun 2012 19:16)
Inget märkvärdigt.

30k på AH räcker.


100k skulle jag påstå


elroi, du kan få köpa lite eq från mig som funkar även i inferno
Go Back To Svenska Topic List
Prev17172737475545Next
Add Reply New Topic New Poll