d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1717273747598Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 11 2012 02:47pm
Fucking skit vad dåliga vi är, ingen jävla krigarmentalitet alls
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jun 11 2012 02:49pm
Quote (Svartermetalisk @ Jun 11 2012 10:46pm)
Jag tycker det är patetiskt hur jävla passivt och fegt Sverige spelar i sista 20, mellan 70:e och typ 87:e minuten har vi vadå 1 skott?

När vi väl har boll på offensiv så vägrar folk flytta framåt, står fortfrande fem tjollar på defensiv, vad i helvete upp och kämpa istället det spelar väl ingen roll om vi torskar med 2-1 eller 3-1 en torsk är en torsk likaväl så det är likabra att flytta upp varenda jävel, flytta upp Hamren, flyta upp isaksson fucking upp med Isakssons farmor om det är det som krävs men man måste ju sluta spela på försvar när man håller på att förlora och det är aplite tid kvar.

Den enda som fattar konceptet är Mellberg, dom tre sista chansen vi har står en jävla back för medans alla offensiva mittfältare står och afkar i mitten och hoppas att zlatan ska dra in ett mål.

Jävla pajasar


:drool:
Där har vi den
Kämparglöden
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
Jun 11 2012 02:53pm
jag antar att sverige förlorade? jag har sällan sett mycket kämparglöd och jävlar anamma från vare sig svenska fotbollslaget eller hockeylaget..
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jun 11 2012 02:59pm
Quote (Svartermetalisk @ 11 Jun 2012 22:46)
Jag tycker det är patetiskt hur jävla passivt och fegt Sverige spelar i sista 20, mellan 70:e och typ 87:e minuten har vi vadå 1 skott?

När vi väl har boll på offensiv så vägrar folk flytta framåt, står fortfrande fem tjollar på defensiv, vad i helvete upp och kämpa istället det spelar väl ingen roll om vi torskar med 2-1 eller 3-1 en torsk är en torsk likaväl så det är likabra att flytta upp varenda jävel, flytta upp Hamren, flyta upp isaksson fucking upp med Isakssons farmor om det är det som krävs men man måste ju sluta spela på försvar när man håller på att förlora och det är aplite tid kvar.

Den enda som fattar konceptet är Mellberg, dom tre sista chansen vi har står en jävla back för medans alla offensiva mittfältare står och afkar i mitten och hoppas att zlatan ska dra in ett mål.

Jävla pajasar


:rofl:
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 11 2012 03:00pm
cred till mellberg som kämpa.. man såg verkligen att lustig inte ska spela och att jonas ska ta granens plats medans han lirar högerback
Member
Posts: 1,499
Joined: Sep 9 2008
Gold: 0.00
Jun 11 2012 03:19pm
Ok.

Skjut lustig och återanvänd Rosenberg i närmsta soptipp för pekpålar.
LÄR CPLAGET HUR MAN RULLAR BOLL, HORHAMRÉN
SE ANDRA SPELARE ÄN ZLATAN
SÖK BOLLEN (OBS KÄLLSTRÖM OCH ÄCKEL ELM ERA JÄVLA FITTOR!) seriöst vad I helvete sysslade Sverige med?! Alla lunkade på plan och INGEN JÄVEL förutom forwardsen sökte bollen!
Våga ta initiativ FÖR HELVETE. Vi mötte UKRAINA!
Hur fan kan vi vara så jävla passiva när vi ligger under?!?!

Viktigast av allt: Slå sönder Hamrén så att han inte kan flina som ett jävla kioskmongo när vi förlorar

Sån jävla pinsamhet har jag aldrig känt av att ha sett Sverige spela. Fy helvete vilken skam asså.

This post was edited by Ghos2 on Jun 11 2012 03:20pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 11 2012 03:34pm
Quote (ddown @ Jun 11 2012 10:00pm)
cred till mellberg som kämpa.. man såg verkligen att lustig inte ska spela och att jonas ska ta granens plats medans han lirar högerback


Exakt, Cred till Mellberg som fattar att när klockan börjar närma sig 90 måste man skicka in bolljäveln i mål

resten kan ta sig.

Zlatan anser att vi har 2 matcher kvar, fet jävla chans vi får stock av kukukraina hur ska vi ha chans mot England och Frankrike?

Glöm det, vi är lika borta som Sasha Greys oskuld

Jag förstår att det är en högoddsare att Sverige tar sig till Kvarten över England eller Frankrike men jag hade iallafall hoppats att vi åtminstonde skulle ha oavgjort i bagaget inför omgång två men nej, självklart inte.

fakkar uuuuuuur
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 11 2012 03:37pm
Quote (Ghos2 @ Jun 11 2012 10:19pm)

Våga ta initiativ FÖR HELVETE. Vi mötte UKRAINA!
Hur fan kan vi vara så jävla passiva när vi ligger under?!?!


Exakt det är helt jävla obegripligit, Sverige spelade som Italien gör när dom leder med 2 mål enda skillnaden var att Sverige VERKLIGEN BEHÖVDE VINNA DENNA MATCHEN.

vi var i desperat behov av två jävla mål men det var max 2-3 spelare som tog initiativ på offensiv halva.

Patetiskt dåligt

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 11 2012 10:33pm
torska en del cash.. Men som finnjävel år det ändå roligt när sverige torskar.. Mot ukraina....... XD aja, ni tar england kryssar mot france o går vidare.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 12 2012 12:09am
Quote (berhemuli @ Jun 12 2012 05:33am)
torska en del cash.. Men som finnjävel år det ändå roligt när sverige torskar.. Mot ukraina....... XD aja, ni tar england kryssar mot france o går vidare.


lulz vi spelar KANSKE kryss mot England och blir dödade av Frankrike :P

Spikat
Go Back To Svenska Topic List
Prev1717273747598Next
Add Reply New Topic New Poll