d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev17172737475621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 23 2012 03:55pm
Homospel

Snubbe pickar Invoker och tar mid
fine
Snubbe pickar Ursa och snubbe pickar Stryg
fine

sen ska en kille picka TA? :<
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 23 2012 03:56pm
Quote (Jewhannes @ 22 Oct 2012 16:14)
nah grafikkortet som knaZar


bluescreen op
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Oct 24 2012 06:33pm
installerade, spelade, tröttnade...
sämre än HoN
sämre än DotA
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Oct 24 2012 07:54pm
Quote (3D-Lindell @ Oct 25 2012 01:33am)
installerade, spelade, tröttnade...
sämre än HoN
sämre än DotA


mad cuz bad
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 25 2012 03:01am
Fått 2 dota gifts nu
en som jag kan ge någon den 19e och en den 25e

:D
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 25 2012 03:11am
Quote (umade @ Oct 25 2012 10:01am)
Fått 2 dota gifts nu
en som jag kan ge någon den 19e och en den 25e

:D


Alla får ^^
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 25 2012 03:27am
Quote (Mikob @ Oct 25 2012 11:11am)
Alla får ^^


LÅT MIG KÄNNA MIG SPECIELL
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Oct 25 2012 03:30am
Quote (umade @ 25 Oct 2012 11:27)
LÅT MIG KÄNNA MIG SPECIELL


Jag gav en av mina till mig själv. Tack Johannes!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 26 2012 05:31am
cpsteam/dota

Nu står det WIN/Loss när man kollar recent games
men det står ju fel på hälften

senaste game, LOSS står det
fastän jag vann med magina

:D
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Oct 26 2012 03:40pm
Quote (umade @ Oct 26 2012 12:31pm)
cpsteam/dota

Nu står det WIN/Loss när man kollar recent games
men det står ju fel på hälften

senaste game, LOSS står det
fastän jag vann med magina

:D


Haha ja,, samma för mig? Vad faen? Hur kan det vara så svårt att få rätt på win/lose? GG VALVE!
Go Back To Svenska Topic List
Prev17172737475621Next
Add Reply New Topic New Poll