d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev17172737475156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 31 2011 06:09pm
Quote (dej @ Jan 1 2012 01:08am)
gg!

vad är bomber build?


1 rax FE, addera 3 till baracker ta en gas.

Bygg tech lab + combat shield med första 100 gasen, +1 weapons med andra pusha ut när båda finishar.

Börja tredje command centret samtidigt som man pushar, addera MASSOR av baracker sen kastar man non-stop marines på honom tills han dör.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Dec 31 2011 06:11pm
Quote (Svartermetalisk @ Jan 1 2012 01:09am)
1 rax FE, addera 3 till baracker ta en gas.

Bygg tech lab + combat shield med första 100 gasen, +1 weapons med andra pusha ut när båda finishar.

Börja tredje command centret samtidigt som man pushar, addera MASSOR av baracker sen kastar man non-stop marines på honom tills han dör.


lol

låter som en bra taktik för mig
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 31 2011 06:14pm
Quote (dej @ Jan 1 2012 01:11am)
lol

låter som en bra taktik för mig


Den är sjukt stark men man måste marine splitta som en boss annars dör man mot baneling
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Dec 31 2011 06:14pm
Quote (Svartermetalisk @ Jan 1 2012 01:14am)
Den är sjukt stark men man måste marine splitta som en boss annars dör man mot baneling


^^

jag spelar bara mot datorn xDDD
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 31 2011 06:15pm
Quote (dej @ Jan 1 2012 01:14am)
^^

jag spelar bara mot datorn xDDD


Loloolol :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 1 2012 04:52pm
Vetefan vad som hänt men helt plötsligt spelar jag fett bra!

möter diamonds för det mesta och har 10 game win-streak.

iso promotion kthx
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jan 1 2012 04:56pm
Quote (Svartermetalisk @ Jan 1 2012 10:52pm)
Vetefan vad som hänt men helt plötsligt spelar jag fett bra!

möter diamonds för det mesta och har 10 game win-streak.

iso promotion kthx


jag har mött två diamonds och vunnit mot båda yo
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 1 2012 10:37pm
16 wins 5 losses senaste 21 matcherna

ägde nyss en dude som var ranked 2 i sin diamond divison.

gib promotion kthx
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
Jan 2 2012 03:29pm
ni som är terran, vad har ni problem mot när ni möter zerg ?
behöver tips på hur jag ska vända denna trend. i början så var zvt min bästa matchup, nu när jag kommit upp till diamond så verkar det stå still i huvet. kan för guds skull itne komma på hur jag ska vinna över dom.

This post was edited by ponchan on Jan 2 2012 03:30pm
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jan 2 2012 03:31pm
Quote (ponchan @ Jan 2 2012 09:29pm)
ni som är terran, vad har ni problem mot när ni möter zerg ?
behöver tips på hur jag ska vända denna trend. i början så var zvt min bästa matchup, nu när jag kommit upp till diamond så verkar det stå still i huvet. kan för guds skull itne komma på hur jag ska vinna över dom.


ling bling muta + creep = gg l0l
Go Back To Svenska Topic List
Prev17172737475156Next
Add Reply New Topic New Poll