Körde igenom tvåan senast igår och börjar som vanligt gapskratta efteråt åt hur fantastisk hela upplevelsen är :J
Diggar mycket av Sabatons grejor stenhårt, videon är också någonting utöver det vanliga ^
Mene.. nu råkar jag händelsevis ha en fet lingonvecka vilket drar ner betyget

8/10 är den definitivt värd i vilket fall som helst.