Quote (Goss3N @ Nov 20 2009 01:30am)
faaaan att du skulle bli dc'ad

e: vi hade övertaget mot mym|angel

MM jag vet, min E-penis hade växt med en och en halv meter om vi slagit en spelare från EU's bästa klan. Fy helvete asså

Quote (Litttle_Brother @ Nov 18 2009 01:58pm)
Det gick fan bra! Jag vet inte om jag vart kickad, eller om hosten stack och alla fick DC (för det var typ gg, alla dem var döda)
Vi gjorde det jävligt bra imo, 4v3 ändå tog vi dem.
I från början, sög axe och sniper var bra, centaur på deras sida spelade dåligt hela matchen till han lefta, och void spelade sådär.
Men sen så kom gul o dödade och feedade på sniper o han dog bara hela tiden då o vart less o leftade, direkt då efter lefta omni, sen lämnade centaur på det.
Så då var vi 3 mot dem 4.
Dem pushade rätt hårt då men vi deffade o lyckades döda dem flera gånger.
Och till slut i deras "sista push" så dog alla dem, då pushade vi tillbaka (vi skulle ha vunnit då) men då fick jag/vi DC, som det syns på printen.
Jag är nöjd över mina stats, jag hade inge killer-score, men tankade bra i varje anfall och gjorde mkt dmg, dem som fick killsen var framförallt sniper i början och storm senare, och axe last hittade med sin ulti en hel del.
Jag däremot dock inte så mycket då och fick många fler assists istället.
Och itemsen var jag inte riktigt säker på vad jag skulle ha men det jag tog kändes/gick bra i alla fall.
http://i49.tinypic.com/119xdnl.jpg
Radiance är bra men pallar man inte det så W/E pub is pub MEN 2 viktiga grejjer
1) ha alltid plats för tp scroll
2) så där late säljer man threads och köper Travel.
This post was edited by Svartermetalisk on Nov 19 2009 09:39pm