d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev17172737475231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 17 2009 07:42am
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video, eller varför inte en d2jsp länk som innehåller något skoj? :thumbsup:


>>> INGET SPAMM ELLER FLAME! <<<






Member
Posts: 205,365
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 17 2009 07:47am
370HSSV 0773H
Ser ni vad det står?
Vänd skärmen upp och ner då! :o
Member
Posts: 23,965
Joined: Jul 1 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 17 2009 09:34am
Spermier är som sthlmare.
Det är inte många det blir folk av.....


Stämmer bra imo ^^
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 17 2009 09:38am
Quote (Leimone @ Sun, May 17 2009, 11:10am)
Vem är smartare än Marcusd0?
Leimone!


du vet väl att det här är en skämt topic`? :P
tolkar jag iaf det som ett skämt :D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 17 2009 09:57am
Quote (ViK93 @ Sun, May 17 2009, 03:34pm)
Spermier är som sthlmare.
Det är inte många det blir folk av.....


Stämmer bra imo ^^


HAHA XD
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 17 2009 10:07am
Member
Posts: 205,365
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 17 2009 10:21am
Polisen stoppar en bilist.
“Får vi gå igenom er bil?”
“Javisst, men är det inte lättare att gå runt den?”

Member
Posts: 205,365
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 17 2009 10:27am
“Bensinen har blivit så fruktansvärt dyr,” sa Hans.
“Det bryr jag mig inte om, säger Sven, jag tankar ändå bara för en hundralapp.”

:rofl:
Member
Posts: 19,847
Joined: Aug 28 2008
Gold: Locked
Warn: 20%
May 17 2009 10:32am
Quote (Litttle_Brother @ Sun, May 17 2009, 02:42pm)
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video, eller varför inte en d2jsp länk som innehåller något skoj?  :thumbsup:


>>>  INGET SPAMM ELLER FLAME!  <<<


http://www.youtube.com/watch?v=xJF6YPX4mIM


lycka till
:santa:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 17 2009 10:35am
Quote (Leimone @ Sun, 17 May 2009, 13:10)
Vem är smartare än Marcusd0?
Leimone!


lol


Quote (Marcusd0 @ Sun, 17 May 2009, 13:12)
-_-


Hur många Leimone behövs det för att släcka elden?
151,000,435,354,243,134,352,432,004!


:D


Quote (Leimone @ Sun, 17 May 2009, 13:13)
haha va? xD

Hur många Marcusd0 behöver man för att bli lika fullvuxen som en myra?
151,000,435,354,243,134,352,432,004


lol ^^


Quote (Marcusd0 @ Sun, 17 May 2009, 13:15)
Hur många Leimone behövs det för att kopiera texten Marcus skrev ovanför?
Ingen, hon fick hjälp av sin mor :)


hahha den var fan bra ^^
Du vann till slut, gav Leimone upp? :P
Eller kommer hon och hämnas sen? ^^


Quote (olle_korven @ Sun, 17 May 2009, 14:07)
- Why is it called a banana?
- ehm dunno?
- Cause it's yellow and has a bendover!


lawl


Quote (Hingsten1 @ Sun, 17 May 2009, 14:28)
det var en gång ett spöke som hette laban och han gillade att laga mat


(Med Björn Gustafson röst) Inte roligt, Inte roligt...



Quote (Marcusd0 @ Sun, 17 May 2009, 15:47)
370HSSV 0773H
Ser ni vad det står?
Vänd skärmen upp och ner då! :o


:evillol:


Quote (ViK93 @ Sun, 17 May 2009, 17:34)
Spermier är som sthlmare.
Det är inte många det blir folk av.....


Stämmer bra imo ^^


finns redan :)


Quote (Yllegarnet @ Sun, 17 May 2009, 18:07)
http://www.youtube.com/watch?v=x5JQbnIsLJI


Den är rätt cool ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev17172737475231Next
Add Reply New Topic New Poll